וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "למה אנחנו לא כובשים? שאלה טובה"

25.11.2020 / 22:17

מאמן בית"ר ירושלים נשמע אובד עצות לאחר ה-2:1 שספגה קבוצתו מול מכבי פתח תקוה אך לא מוותר: "נחזור לעצמנו דרך ניצחונות"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

אכזבה בבית"ר ירושלים לאחר שהקבוצה פספסה הערב (רביעי) הזדמנות נהדרת לעלות למקום השלישי בטבלה אך לא הצליחה לנצח בפעם השלישית ברציפות וירדה מנוצחת בביתה 2:1 על ידי מכבי פתח תקוה. 6 שנים לא ניצחו המלאבסים בטדי, אך הערב הם הצליחו לחזור למסלול הניצחונות לאחר שני משחקים שלא הצליחו לאסוף את שלוש הנקודות ועל אף ההרחקה של גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה חוגג עלייה למקום השני בטבלה.

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' אמר: "אנחנו לא רוצים להפסיד ככה. ספגנו שערים קלים מדי, הגענו למצבים שלנו ולא כבשנו. זה קרה לנו גם במשחקים הקודמים. אם אנחנו רוצים להיות למעלה, אנחנו צריכים לכבוש יותר שערים. למה אנחנו לא כובשים מספיק? זאת שאלה טובה. אנחנו צריכים להיות סבלנים, אין לי טענות כלפי השחקנים שנתנו הכול, יש פה אווירה טובה ואנחנו צריכים להמשיך הלאה, להמשיך לשחק ככה ולחכות שהחלוצים שלנו יהיו בכושר טוב יותר. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולחזור לעצמנו דרך ניצחונות. אני חושב שאנחנו משחקים טוב, אבל עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על איך אנחנו מביאים נקודות. יש העונה ליגה צפופה מאוד, קבוצות מאבדות נקודות ואנחנו צריכים לראות איך נשיג נקודות ונהיה טובים יותר".

שחקן בית"ר ירושלים עלי מוחמד עם שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. דני מרון
אכזבה בבית"ר/דני מרון

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר בסיום: "שיחקנו כדורגל התקפי, הייתה לנו התקפה גדולה היום, החלפת מסירות, נגיעות יפות בכדור. אנחנו קבוצה צעירה שצריכה לשחק באומץ. ידענו שתהיה לנו קריסה פיזית במחצית השנייה כי הרבה שחקנים חוזרים מפציעות ואנחנו עדיין לא בכושר מלא ל-90 דקות. בדקות שהיינו שם עד הדקה ה-60-55 החזקנו בכדור, הגענו למצבים והיה כיף לראות את זה". על ההרחקה: "הורחקתי וכנראה שזה מגיע לי. אין לי טענות לאף אחד, אני מאשים את עצמי ולוקח אחריות וזהו".

על היכולת של הקבוצה שלו אמר לוזון: "הדבר היחיד שמכבי פתח תקוה ראויה לו זה לשחק כדורגל חיובי, להעז, להתקיף, לכבוש וליהנות".

ליאל עבדה: "היה חשוב לקבוצה לחזור לנצח אחרי שני משחקים שלא ניצחנו. שיחקנו טוב, בעיקר במחצית הראשונה. בשנייה קצת ירדנו, אבל אנחנו חושבים כבר קדימה. אנחנו רוצים לשחק חזק ממשחק למשחק ולהשיג שלוש נקודות בכל משחק. הליגה עוד ארוכה והעונה עוד ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully