וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא מאושרת, בן רייכרט: "התגעגענו לכדור ברשת"

25.11.2020 / 9:49

בקבוצה חגגו את ה-2:3 על מכבי חיפה. איתמר ישראלי עבר ניתוח תוספתן וייעדר כמה שבועות, זלמנוביץ' ימשיך בין הקורות

תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 2:3/ספורט 1

שוער הפועל כפר סבא, איתמר ישראלי, שחש ברע בימים האחרונים ונעדר מהניצחון הגדול 2:3 אתמול (שלישי) על מכבי חיפה, עבר סדרת בדיקות לאחריהן התברר שהוא סובל מדלקת בתוספתן. במהלך הלילה עבר ישראלי ניתוח להסרת התוספתן והוא יחזור לפעילות בעוד כמה שבועות. מתן זלמנוביץ' שהציג יכולת גבוהה וגם עצר פנדל של ניקיטה רוקאביציה, ימשיך להחליפו בשער.

במועדון הייתה שביעות רצון גדולה מהניצחון אמש. המאמן עמיר תורג'מן עבר בסיום שחקן-שחקן ולחץ את ידו. מעמדו של תורג'מן היה מעורער בשבועות האחרונים, אבל שחקנים אמרו בסיום: "נעשה לעמיר עוול, צריך זמן לתת לכל העסק להתחבר. אנחנו קבוצה טובה". הבעלים יצחק שום ובנו עידן נראו מחויכים בסיום ואמרו שסוף סוף יש להם קצת נחת אחרי תקופה לא פשוטה.

שחקני הפועל כפר סבא. אריאל שלום, מערכת וואלה!
שביעות רצון גדולה. שחקני כפר סבא/מערכת וואלה!, אריאל שלום

הקשר בן רייכרט, שנראה כי בכפר סבא מצא את מקומו וחזר לעצמו, אמר: "התגעגענו לניצחון, לתחושה של כדור ברשת. התחלנו טוב את המשחק וספגנו שוב ממצב נייח - זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו. במחצית עמיר שינה כמה דברים ועשינו את הסוויץ'. נצטרך להיות מרוכזים יותר ממחצית אחת ונקווה שזה יקרה ביום ראשון מול מכבי תל אביב, בסך הכול יש כאן סגל טוב, אבל זה תהליך ולוקח זמן. אני עם עצמי עובר תהליך של שינוי ורוצה להמשיך לדבר במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully