וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מתלהבת: "נס זמיר הוא השחקן הכי אנדרייטד בליגה"

25.11.2020 / 9:03

מחמאות גדולות בצד האדום של הכרמל לשחקן ההתקפה. וויליאם אגאדה

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:2/ספורט 1

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון השני ברציפות, 1:2 על בני יהודה. הקבוצה של חיים סילבס צברה 6 נקודות בתוך ארבעה ימים והתרחקה מהקו האדום, שתחתיו היא שהתה זמן בלתי מבוטל. בקבוצה החמיאו למאמן שהצליח לחבר את הקבוצה למרות המשבר המקצועי וחרף העובדה שנדמה היה שהוא כבר בדרך החוצה. "הליגה השנה כל כך שוויונית, שכל אחד יכול למצוא עצמו למטה או למעלה", אמר גורם בקבוצה, "יואב כץ השכיל להבין את זה והתעלם מעצות אחיתופל וזה השתלם לו בגדול".

ביום שני ייצאו האדומים מהכרמל למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע וינסו להמשיך במומנטום החיובי. "יש לא מעט שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם וברור שחנן ממן וקייס גאנם ירצו במיוחד לנצח את הקבוצה ששחררה אותם", אמרו בקבוצה. גאנם אגב, זוכה למחמאות על ההחלטה שלו להמשיך לשחק למרות קרע ברצועה. "קייס מסכן את עצמו עבור הצלחה העונה", קבע גורם במועדון, "לא הרבה שחקנים היו עושים את זה והלוואי שזה יצליח לו".

שחקני הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
השאירו את המשבר מאחור. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

עיקרי הדברים

  • בהפועל חיפה מחמיאים לחיים סילבס ויואב כץ ש"לא הקשיב לעצות אחיתופל"
  • במועדון מתלהבים מנס זמיר: "יכול לגמור משחק בנגיעה אחת"
  • הערכה רבה לקייס גאנם שמשחק פצוע: "מקריב למען הקבוצה"
  • וויליאם אגאדה סובל מקרע חלקי וייעדר כשלושה שבועות

עוד בוואלה!

הפועל חיפה ניצחה 1:2 את בני יהודה

לכתבה המלאה

מי שזוכה למירב המחמאות הוא כמובן נס זמיר, שכבש גם בדרבי החיפאי ביום שבת וגם אתמול. "נס הוא השחקן הכי אנדרייטד בליגה", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "מי שמשחק ומתאמן איתו יודע שאין הרבה שחקנים כמוהו שיכולים במהלך אחד לגמור משחק".

בבדיקת האולטרסאונד שערך אתמול, חלוץ הקבוצה וויליאם אגאדה התגלה קרע חלקי בשריר הירך האחורי של רגל ימין. החלוץ נבדק הבוקר על ידי רופא הקבוצה ד"ר אבי ויסמן והאורתופד הבכיר ד"ר בצלאל פסקין, אשר הזריק לו זריקת PRP שצפויה לקצר משמעותית את זמן ההחלמה לשלושה שבועות, בטרם חזרה לפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully