וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מנמיכה ציפיות: "אוגרים נקודות כדי להבטיח הישארות מוקדמת"

25.11.2020 / 8:34

המוליכה המפתיעה של ליגת העל עדיין לא חושבת על מאבקי צמרת, ומחמיאה לקובי רפואה: "בנה קבוצה בדמותו". מוחמד שכר סחט מחמאות

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט 1

ביום שבו עירוני קרית שמונה הבטיחה את הההישארות בליגת העל בעונה שעברה, קובי רפואה ניגש לאוהדי הקבוצה והבטיח: "אם אני נשאר, אני יודע בדיוק מה צריך לעשות כדי שנהיה קבוצת צמרת".

שישה מחזורים מפתיחת עונת 2020/21, נראה שמשאלתו של המאמן התגשמה. אחרי הניצחון 0:1 אמש (שלישי) על הפועל תל אביב, קרית שמונה ניצבת במקום הראשון בליגת העל עם יתרון של ארבע נקודות על פני המדורגת שנייה מכבי נתניה.

רפואה אמנם ביצע שינויים מינוריים בחלק ההגנתי וחיזק את הסגל בעיקר בקישור ובהתקפה, אבל קיבל תמורה מלאה. אורי דהן הצעיר ועידן נחמיאס מציגים יכולת גבוהה, וגם דור אלו מוסיף המון להגנה של הקבוצה הצפונית. "כל המחמאות מגיעות לקובי. הוא בנה קבוצה בדמותו, שהתחברה מהרגע הראשון", אמר אחד השחקנים.

מאמן עירוני קרית שמונה, קובי רפואה. דני מרון
קבוצה בצלמו ובדמותו. קובי רפואה/דני מרון

קרית שמונה נושמת אוויר פסגות, אבל רוצה להוריד את השחקנים לקרקע כמה שיותר מהר. "אנחנו אוספים נקודות כדי שהפעם נבטיח מהר את ההישארות", אמרו במועדון. האמירה הזו נאמרה חצי ברצינות חצי בצחוק, אבל היא מייצגת את הלך הרוח בקבוצה, שלא נכנסת לאופוריה ועדיין לא חושבת על הצמרת. בקבוצה יודעים שרק עם יגיע חיזוק לתחילת הסיבוב השני, אפשר יהיה לחשוב על להתברג בחלק העליון של הטבלה עד סוף העונה.

שחקן נוסף שממחיש את המהפך בקרית שמונה הוא מוחמד שכר. החלוץ הוצע בחלון ההעברות ללא מעט קבוצות, אחרי שהיחסים בינו לבין הצוות המקצועי עלו על שרטון. שכר נראה בדרך החוצה, אבל בסופו של דבר לא עבר לקבוצה אחרת, ומאז מעידים במועדון שהוא לקח את עצמו בידיים. בשבועות האחרונים שכר בולט באימונים ומקבל קרדיט מחודש. אמש הוא קיבל את ההזדמנות והציג יכולת טובה. "מגיע לשכר לחזור ובגדול. הוא הוכיח בחודש האחרון שהוא רציני מאוד ושיעשה הכול כדי לקבל קרדיט", אמרו במועדון. "לאף אחד אין מחלוקת על היכולות שלו, הוא כוח רציני מאוד בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully