וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מתוסכל: "זה היה מוגזם, נתנו מתנות כמו שאנחנו רגילים"

24.11.2020 / 22:12

מאמן מכבי חיפה שוב ראה את ההגנה שלו מפשלת: "אני יכול לבוא בטענות על חוסר אחריות וטעויות לא מחויבות שחוזרות על עצמן". ארד: "אנחנו צריכים לא להישבר אחרי שער אחד". תורג'מן מאושר: "היו ימים לא קלים, עשינו מחצית שנייה אדירה"

תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 2:3/ספורט 1

מה עובר על מכבי חיפה? אחרי פתיחת עונה מצוינת, הקבוצה של ברק בכר נחלה הערב (שלישי) הפסד שני ברציפות, הפעם 3:2 מפתיע מאוד וכואב מול הפועל כפר סבא. הקבוצה של בכר היתה טובה יותר במחצית הראשונה ועלתה ליתרון משער של עופרי ארד, שאיזן בשער עצמי אחרי החמצת פנדל של רוקאביציה. האוסטרלי המשיך להחמיץ במחצית השנייה וקיזיטו המצוין העניש עם צמד לקבוצתו. רוקאביציה חיפה על ההחמצות שלו עם שער מאוחר מדי בדקה ה-98, ששיפר את מאזנו המרשים, אבל לא עזר לקבוצתו לקחת נקודות. חיפה התרחקה כבר 4 נקודות מהפסגה, שם נמצאת קרית שמונה שניצחה מוקדם יותר את הפועל תל אביב.

"היום זה היה מוגזם, הובלנו, יכולנו להבקיע 3-4 שערים ואז בחצי השני נתנו מתנות, כמו שאנחנו רגילים לעשות כל העונה לצערי", אמר ברק בכר בסיום. "זה מתסכל, אבל אין מה לעשות - צריך להרים את עצמנו. היתה לנו מחצית ראשונה טובה, בה היינו צריכים לגמור את המשחק, וגם את זה אנחנו לא עושים. צריך לתת ביטחון לכל הקבוצה ולעשות משחק אחד טוב, לנצח בלי לספוג - רק ככה".

המאמן הירוק הוסיף ואמר: "זה שרוקאביציה מגיע להרבה מצבים זה מצוין וזה מראה שהוא במקום הנכון. אנחנו עושים את הדברים נכון. היום, בניגוד לדרבי, לפחות באנו אגרסיביים מהפתיחה, הגענו למצבים והחמצנו - אני לא יכול לבוא בטענות על זה. אני כן יכול לבוא בטענות על חוסר אחריות וטעויות לא מחויבות שחוזרות על עצמן, נצטרך לתקן את זה. רק ביחד נצא מזה, כמה שזה נשמע קלישאתי. אני סומך על החבר'ה האלה, הם באו מוכנים מאוד ומאוד רצו היום. יש לנו שישה ימים להתאושש, זה בסך הכל המחזור השישי".

עופרי ארד, שכבש לכל אחד מהשערים, הוסיף: "במחצית הראשונה שיחקנו ממש טוב, שיחקנו כקבוצה. במחצית השנייה היו לנו דקות לא טובות, אבל אני משוכנע שזה ישתנה במשחק הבא. אני כרגע לא יכול להגיד מה היה, אבל אני בטוח שמהיום יהיה הרבה הרבה יותר טוב. אנחנו שחקני מכבי חיפה וצריכים להתמודד עם הלחץ הזה כמו שעשינו בכל השנים. אנחנו צריכים להשתפר ולא להישבר אחרי שער אחד. אני תמיד רוצה לשחק, אבל יש רוטציה והחלטות של מאמן. אני בא לכל אימון כדי לתת הכול".

שחקני מכבי חיפה בוגדן פלאניץ', עופרי ארד. אריאל שלום, מערכת וואלה!
איזו אכזבה. שחקני מכבי חיפה/מערכת וואלה!, אריאל שלום

מנגד, המאמן המנצח עמיר תורג'מן היה מאושר: "היו ימים לא קלים, אבל זו העבודה של מאמן. לא כבשנו שלושה משחקים, אבל הגענו למצבים. במחצית הראשונה היינו לא מספיק טובים, במחצית השנייה היה שינוי עצום בקצב ובעבודה וסוף סוף כבשנו שלושה שערים והיינו חדים. לא יכולנו להמשיך לשחק כמו במחצית הראשונה. אנשים צריכים לדעת שמקומם במגרש לא בטוח. אנחנו רוצים לגדול כקבוצה וצריכים לדחוף קדימה כל הזמן. אנחנו צריכים להמשיך כך. נכון שהיו רעשי רקע, אבל יש אנשים שאפשר לעבוד איתם וזה הכי חשוב. עלו קצת הלהבות והתקשורת מנפחת את הדברים, אבל עבדנו כמו שצריך. עשו מחצית שנייה אדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully