וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כסף הוא רק נייר, קורי וולדן הוא ז***": המחאה של אוהדי פרטיזן בלגרד

24.11.2020 / 15:49

הקהל לא הורשה להיכנס לדרבי בשל מגיפת הקורונה, אבל הפגין ונשא שלט נגד אקס הפועל חולון, שעזב בקיץ לטובת הכוכב האדום בלגרד. הגארד הצטיין עם 16 נקודות בדרך לניצחון דרמטי 85:86

תקציר: סן סבסטיאן - חובנטוד בדאלונה 99:68/ספורט 1

כוכבה לשעבר של הפועל חולון, קורי וולדן, ביצע הקיץ צעד אמיץ משהו, כשבחר לעזוב את פרטיזן בלגרד דווקא לטובת היריבה המושבעת הכוכב האדום בלגרד. ואם הוא חשב שהמעבר הזה יעבור לו בשקט, הודות להוצאת הקהל מהמגרשים בשל מגיפת הקורונה, אמש (שני) הוא התבדה.

הכוכב האדום ניצחה בחוץ 85:86 בדרבי הראשון העונה, שנערך במסגרת הליגה האדריאטית. בזמן שהיציעים נותרו מיותמים, ה"גרובארי" (קברנים, כינויים של אוהדי פרטיזן) קיימו מפגן תמיכה בקבוצתם מחוץ לאולם. ולא רק תמיכה הייתה שם.

"בית הבושת אדום, נאמנות שווה זהב. כסף הוא רק נייר, והז*** היא קורי וולדן", נכתב בשלט ענק שנשאו האוהדים.

מהלך המשחק של וולדן בדרבי

וולדן עצמו, בין אם היה מודע למחאה נגדו ובין אם לא, היה בין המצטיינים בניצחון הדרמטי של קבוצתו החדשה. הוא סיים עם 16 נקודות וארבעה אסיסטים, ועמד מאחורי מהלך המשחק - כשבארבע שניות הספיק לחטוף כדור ולירות שלשה עם הבאזר למחצית הראשונה.

הרכז האמריקני פתח בצורה מצוינת את עונת הבכורה שלו ביורוליג, ועומד על 12.2 נקודות למשחק. בשבוע הבא הוא וקבוצתו יתארחו ביד אליהו, כשלצידו עוד ארבעה אקסים "ישראלים": ג'ורדן לויד (לשעבר בהפועל אילת), עמנואל טרי (לשעבר בהפועל ירושלים), טיילור רוצ'סטי וג'וני אובריאנט (לשעבר במכבי תל אביב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully