וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוכחות המשפחה וראש העיר: כיכר על שם אבי רן נחנכה בחיפה

23.11.2020 / 18:10

אחד מגדולי השוערים של מכבי חיפה ונבחרת ישראל יונצח בסמוך למקום בו עמד אצטדיון קרית אליעזר. יעקב שחר: "מודים על היזמה"

משה רן, אביו של אבי רן ז"ל, עם ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם, חונכים את הכיכר לזכר בנו. ראובן כהן , דוברות עיריית חיפה, אתר רשמי
הכיכר החדשה לזכר אבי רן ז"ל. אביו משה עם ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם/אתר רשמי, ראובן כהן , דוברות עיריית חיפה

בטקס שנערך בהשתתפות ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, בני משפחה ומכרים, נחנכה הערב (שני) בקרית-אליעזר כיכר על שמו של אבי רן - מי שנחשב לגדול שוערי מכבי חיפה בכל הזמנים, ונהרג בתאונה קטלנית ב-11 ביולי 1987. במרכז הכיכר הוצב פסל ברונזה בדמותו של השוער, אותו תרמה משפחת רן לעיריית חיפה.

הכיכר החדשה, אשר מעתה תישא את שמו של רן ז"ל, נמצאת בצומת הרחובות צה"ל וגדנ"ע בשכונת קריית אליעזר, בסמוך למקום, בו היה קיים בעבר האצטדיון העירוני בו שיחק רן במרבית שנותיו.

אביו של אבי רן ז"ל משה רן עם ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, אתר רשמי
מחווה מרגשת/אתר רשמי, ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ראש עירית חיפה, עינת קליש רותם נשאה דברים במהלך הטקס: "חיפה היא עיר שחיה ונושמת כדורגל וזו עיר שגם יודעת להצדיע ולהוקיר את כוכבי העבר שצמחו וגדלו כאן. אבי רן הוא מהבולטים ומהאהובים שבהם וזו זכות גדולה עבורי להיות כאן היום בחנוכת הכיכר הזו על שמו".

משה רן, אביו של אבי: "ברגעים כאלה השכול מתערבב עם השמחה. אני מברך את ראש העיר, שידעה להעלות על נס את זכרו של בני, אבי ז"ל. שום ראש עיר לא ידע לעשות את הדברים האלו. יישר כוח!"

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר: "כאשר הכרתי את אבי ז"ל, הוא היה בראשית דרכו ועדיין לא הספיק להראות לנו את הכישרון שלו. חשוב מאד שנספר לדור העתיד שלנו מי זה אבי רן, וכולנו מודים לעירייה על היוזמה".  

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully