וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה: שועה צפוי לפתוח, שינויים רבים אצל האורחת

24.11.2020 / 20:06

גם אורן ביטון ככל הנראה יעלה ב-11 של דראפיץ' וברדה, לוזון צפוי לערוך 4-5 שינויים בהרכב: "העומס לא זר לנו" (רביעי, 20:00, ספורט4)

מחזור 5הסתיים25/11/2020
בית"ר ירושלים
  • עטר (18)
2:1
  • (16) עבדה
  • (42) הינדי
מכבי פתח תקוה
תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה/ספורט 1

בית"ר ירושלים

"זה משחק מאוד חשוב, כמו כל המשחקים בתקופה האחרונה", אמר שי ברדה. |אנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות, כי בסופו של דבר המומנטום צריך להגיע לטובתנו ואנחנו צריכים לייצר את זה. פחות רלוונטי שאנחנו משחקים טוב בדקות מסוימות, כי כדורגל נמדד בשערים ובנקודות. מצפה לנו משחק קשה, מכבי פתח תקווה מעלינו בטבלה הם קבוצה צעירה, דינמית ומאומנת בצורה טובה מאוד לטעמי, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולהביא נקודות".

ירדן שועה ואורן ביטון צפויים לפתוח ב-11, אם כי רק מחר לפני המשחק ייקבע ההרכב סופית, גם בהתאם לכשירות של מספר שחקנים כמו מיכאל אוחנה ואנטואן קונטה, שחזר לאימונים מלאים. עוזיאל פרדו חוזר לסגל, מי שייעדרו הם הפצועים חלאופילו פלייטר, מתאוסיניו ואביאל זרגרי, וכמו כן שי קונסטנטין המורחק. דוד דגו, פרדו ולירן רוטמן צפויים לקבל דקות משמעותיות במשחקים הקרובים, כאשר אחד מהשלושה עשוי לפתוח כבר מחר. אם פרדו יפתח, יהיה זה על חשבון אלירן עטר בהתקפה.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים מול עידו וייר שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אמור לפתוח. שועה/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה

"העומס הזה לא זר לנו, עברנו קומבינציות של שלושה משחקים בשבוע ומבחינתנו זה לא איזשהו מקרה מיוחד", אמר גיא לוזון. "אנחנו באים רעננים, פיזיים, בכל הכוח כדי לחזור עם שלוש הנקודות. זו החשיבות העליונה בכל משחק". בצד המקצועי לוזון מתכוון לחלק עומסים השבוע ויערוך 4-5 שינויים בהרכב, כאשר דניאל פלשר, מוחמד הינדי, עמית מאיר ואור אינברום יפתחו ב-11. ייתכנו שינוי או שניים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אור אינברום שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
ינסה לעקוץ את הקבוצה מהבירה. אינברום/יוסי ציפקיס

טריוויה

* ניצחון החוץ האחרון של מכבי פתח תקוה על בית"ר ירושלים במסגרת הליגה היה 2:3 בדצמבר 2014.

* ירדן שועה מחכה לשער ראשון במדי בית"ר ירושלים ולמעשה לא כבש במשחק רשמי יותר מ-10 חודשים, מאז אמצע ינואר ב-0:4 של מכבי חיפה על סקציה נס ציונה.

* גיא לוזון, שאימן את בית"ר ירושלים במשך כמה חודשים ב-2018, הפסיד לה בשלושת מפגשי הליגה האחרונים (פעמיים עם מכבי חיפה ופעם אחת עם מכבי פתח תקוה). בגביע בעונה שעברה הוא ניצח בפנדלים.

* מכבי פתח תקוה לא הצליחה לכבוש בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully