וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיישון תומאס: "הבנתי שאנחנו חייבים להפסיק עם התירוצים"

23.11.2020 / 7:04

הפועל ירושלים שרדה עוד ערב בסגל של שבעה שחקנים, ושמרה על מאזן מושלם בליגה עם 73:82 על הפועל חולון. האמריקני רשם שיא קריירה של מדד 40 מול האקסית. עודד קטש: "הצלחנו מעבר לציפייה שלנו. אנחנו מחכים מאוד לג'ייקובן בראון"

תקציר: סן סבסטיאן - חובנטוד בדאלונה 99:68/ספורט 1

הפועל ירושלים חלמה על הרגע הזה, שבו הסגל הקצר שלה ייצא סוף סוף לפגרה הקצרה של חלון מוקדמות היורובאסקט, ועשתה זאת בסטייל. היא שמרה הערב (ראשון) על מאזן מושלם של 0:4 בליגת העל, והשלימה שלושה ניצחונות בתוך שבוע, אחרי 73:82 צמוד ומותח נגד הפועל חולון.

על הפרקט היו לירושלים במהלך המשחק רק שבעה שחקנים, בהם שלושה זרים, וטיישון תומאס ניצל את המפגש עם האקסית כדי לקבוע שיא קריירה של מדד 40. "כשהסגל התקצר, הבנתי שאנחנו חייבים להפסיק עם התירוצים, ופשוט להיות מוכנים לשחק בכל רגע נתון", אמר האמריקני, שרשם שורה מגוונת של 23 נקודות, 11 ריבאונדים ושבעה אסיסטים. "לא ידעתי שחסרו לי שלושה אסיסטים לטריפל דאבל... אני מרגיש שיש לי עוד הרבה מקום לשיפור".

"בסך הכול צלחנו את השבועות האחרונים מעבר לציפיות שהיו לנו", הוסיף המאמן עודד קטש. "אמרתי לשחקנים שאני מאוד גאה בהם. זה לא היה פשוט. היינו קצרים, ושחקנים קיבלו מספר דקות שהם לא רגילים, מה שדרש מהם מאמץ יוצא דופן. מצאנו את האיזון שלנו, וזה בעיקר מראה על אופי השחקנים.

"אני מקווה שנחזור מפגרת הנבחרת מאוששים ובריאים יותר, וגם עם ג'ייקובן בראון. הוא שחקן שמשנה הרבה מאוד דברים, ולא רק את היכולת האישית שלו. זו המנהיגות שלו, והדרך שבה הוא גורם לאחרים להיראות טוב יותר. הוא עוד צריך לעבור מבחני כשירות, ואנחנו לא נרצה לסכן אותנו, אבל אנחנו ממש מחכים לו".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. לירון מולדובן
מחכה לבראון. קטש/לירון מולדובן

קטש החמיא לשני הגארדים הישראלים שלו, תמיר בלאט (12 נקודות ושמונה אסיסטים) ועדי כהן סבן, שצלף שלשה שוברת שוויון, במצב 66:66, חמש דקות לסיום, שהחלה את הבליץ הירושלמי: "עדי אדיר בשבילנו. היו לנו לפעמים ירידות, בתחילת משחקים או אחרי שאנחנו פותחים פער, והוא מביא בכל סיטואציה את אותן אנרגיות. תמיר עשה קפיצה משמעותית, ואין לי ספק שהוא רק ילך וישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully