וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף זמני מבלגיה: מקסים דה זאו חתם בהפועל חולון

22.11.2020 / 23:31

לאור החששות מהיעדרות ממושכת של ריצ'רד האוול, הסגולים מצרפים את הבלגי הוותיק (33, 2.06) עד תום הקמפיין בליגת האלופות. דה זאו לא שיחק מאז התפרצות מגיפת הקורונה

תקציר: סן סבסטיאן - חובנטוד בדאלונה 99:68/ספורט 1

הפועל חולון יצאה הערב (ראשון) לפגרת הנבחרת עם הפסד חמישי בשישה משחקים העונה בליגת העל ובליגת האלופות, 82:73 להפועל ירושלים, שדירדר אותה למאזן 3:0 במסגרת המקומית. אך האם נראה האור בקצה המנהרה? הסגל החסר, שבעקבותיו המאמן סטפנוס דדאס התבטא בשבוע שעבר בחריפות ("הרמה באימונים שלנו מצחיקה"), הוביל להחתמתו של מקסים דה זאו על חוזה זמני.

דה זאו (33, 2.06) מגיע במקומו של ריצ'רד האוול, שסובל מפציעה בברך ומעורר בקרב אנשי המועדון חשש כי לא יוכל לשוב בקרוב לפעילות, וחוזהו יימשך עד תום הקמפיין האירופי של החולונים. הבלגי, ששיחק לאחרונה באוברדוירו הספרדית עד התפרצות מגיפת הקורונה, היה אמור להופיע העונה בז'ילונה גורה מפולין, אולם עזב אותה לבקשתו עוד לפני משחק הבכורה שלו במדיה.

מקסים דה זאו מוצג כשחקן הפועל חולון. באדיבות הפועל חולון, אתר רשמי
המחליף הזמני של ריצ'רד האוול. דה זאו/אתר רשמי, באדיבות הפועל חולון

עוד לפני הגיחה בספרד, אותה סיים עם ממוצעים של 4.5 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק, היה דה זאו באנטוורפן, וירטוס רומא, נימבורק ואולדנבורג, איתה הגיע לחולון במסגרת ליגת האלופות וכיכב עם 26 נקודות. את הופעתו האחרונה עד כה בנבחרת בלגיה רשם ב-2017.

"מדובר בשחקן חכם ובעל נוכחות בצבע, שיוסיף לנו פרמטר אחד שחסר לנו בעקבות ההיעדרות של ריצ'י", אמר דדאס. "הוא תמיד נשאר בקבוצותיו ליותר מעונה אחת, מה שמוכיח את איכותו כשחקן וכאדם. אחרי משחקי ליגת האלופות, בהתאם למצב הרפואי ולצרכי הקבוצה, נתכנן את עתידנו המשותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully