וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - מכבי חיפה: ברק בכר ערך אסיפה קשה ונזף בשחקנים

המאמן הירוק גער בשחקניו על הגישה איתה הם מגיעים למשחקים ועל הרכות שגילו בדרבי, גם יעקב שחר לא חסך במילות ביקורת. לקראת המשחק (ג', 20:00, ספורט1) אמר: "הדבר הראשון שצריך לשפר - הגישה והאגרסיביות". ארד עשוי לפתוח, התלבטות בין טואטחה ומנחם, ישראלי בספק מנגד

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:2/ספורט 1

הפועל כפר סבא

המארחת תגיע ללא הקפטן עומר פדידה שפרק את כתפו במשחק מול בני סכנין וצפוי להיעדר בשבועות הקרובים. כמו כן, ימשיכו להיעדר מהסגל הקשר איתי שור, ששב רק לאחרונה לאימונים לאחר שסיים טירונות צבאית ועומר בראמי שפצוע בברכו. איתמר ישראלי לא חש בטוב ובספק גדול, ג'ורג' פוצ'יבה ערך אימון חלקי. "אנחנו צריכים לעשות את הסוויצ' בראש ובתחושה", אמר המאמן עמיר תורג'מן. "זה לא נעים להפסיד, אבל אנחנו צריכים להגיע מוכנים למפגש עם קבוצה איכותית עם שחקנים טובים. זה משחק אחר, יריבה אחרת ולכן ההכנה שונה. מול סכנין לא היינו במשחק עד הסוף. אנחנו צריכים לשפר את החדות בחלק הקדמי. צריכים ריכוז גם בהגנה ובמצבים נייחים, אבל בעיקר בהתקפה. העובדה שאנחנו לא כובשים מקשה עלינו לנצח. אנחנו מגיעים למצבי כיבוש. ננצל אותם וזה יהיה לטובתנו".

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט, מערכת וואלה
חיסרון גדול לכפר סבא. פדידה/מערכת וואלה, אודי ציטיאט

מכבי חיפה

דריכות גדולה במכבי חיפה לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא מחר (ג', 20:00, ספורט 1) לאור ההפסד בדרבי ביום שבת. בחיפה מבינים שרק ניצחון יעזור כדי להשאיר את אכזבת הדרבי מאחור ויאפשר לקבוצה להמשיך את פתיחת העונה הטובה יחסית. היום נערך אימון מסכם, כאשר המאמן ברק בכר ערך אסיפה קשה לשחקנים בה נזף בהם, בעיקר בנוגע לגישה איתה הם מגיעים למשחקים. המאמן זעם על הרכות שגילו השחקנים בדרבי ועל הגולים שספגו. גם הבעלים יעקב שחר הגיע לאסיפה ולא חסך מהשחקנים מילות ביקורת.

"לא יכול להיות שנגיע בגישה כזו למשחקים והשחקנים צריכים להחדיר את זה לעצמם", אמר גורם בקבוצה, "כולם חייבים להבין שלא רק כישרון יעזור לנו לנצח משחקים".

בחיפה כאמור מודאגים יותר מכל ממשחק ההגנה, כאשר ישנה התלבטות האם להחזיר את עופרי ארד להרכב. כמו כן, ישנה התלבטות בעמדת המגן השמאלי בין טאלב טואטחה לסאן מנחם, שפתח בדרבי. בכר לא תרגל הרכב ובקרב השחקנים לא יודעים עם אילו 11 יפתח מחר, כאשר בעמדות רבות קיימות התלבטויות ערב המשחק. יובל אשכנזי יזכה למנוחה נוספת ולא ייכלל בסגל.

"אנחנו חייבים לנצח", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו לשקוע בגלל הפסד אחד. כפר סבא, כמו הפועל חיפה, תגיע כחיה פצועה שאין לה מה להפסיד אבל אם אנחנו רוצים לרוץ עד הסוף, אז אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלה".

"מכל משחק אנחנו לומדים, בטח אחרי משחק פחות טוב, אבל הדבר הראשון שצריך לשפר זה את האגרסיביות והגישה כי בזה נפלנו", אמר בכר. "מן הסתם כשמפסידים ונראים ככה הביקורת לגיטימית ונצטרך לדעת לקבל אותה ולהרים את השחקנים, להראות גישה הרבה יותר טובה ולתקן את זה. כשאתה סופג כל משחק, ברור שיש בעיה בהגנה של כל הקבוצה. הגיע הזמן, ואני אומר את זה שוב, שנהיה מרוכזים 90 דקות".

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, יעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל אחרי שבדו"ח השיפוט של משחק הדרבי צוין שהוא פנה לשופט הרביעי גל לייבוביץ' ואמר לו שלוש פעמים: "אתם בדיחה".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
טאלב טואטחה, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עשוי לחזור להרכב. טאלב טואטחה/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* במפגש האחרון בין הקבוצות ניצחה הפועל כפר סבא בחיפה משער של עומר פדידה בדקה ה-96, אבל כמארחת היא הפסידה לקבוצה מהכרמל בשני המקרים הקודמים.

* ניקיטה רוקאביציה כבש בכל אחד מ-10 המשחקים האחרונים של מכבי חיפה: שבעה שערי ליגה, ארבעה שערים במוקדמות הליגה האירופית ועוד אחד בגביע הטוטו.

* מצד שני, מכבי חיפה סופגת כבר תשעה משחקים ברציפות (חמישה בליגה וארבעה בליגה האירופית) ואם נחבר גם את סוף העונה שעברה, אז היא לא הצליחה לשמור על שער נקי בתשעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

* ברק בכר מחזיק במאזן מושלם של חמישה ניצחונות בחמשת המשחקים בהם אימן מול הפועל כפר סבא.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully