וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב: קלינגר רוצה "שיפור בקבלת ההחלטות מקדימה"

המאמן האדום דרוך, רז שלמה יחזור, הירש או קוטאליה עשויים לפתוח בחוד. רפואה מתלבט בין רוצ'ט ובן לולו (ג', 19:00, ספורט2)

מחזור 5הסתיים24/11/2020
עירוני קרית שמונה
  • אייזן (56, גול עצמי)
0
    הפועל תל אביב
    תקציר: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט 1

    עירוני קרית שמונה

    המוליכה תנסה מחר לשמור על המקום הראשון והמאמן קובי רפואה החמיא לשחקניו על היכולת שהם מציגים. רפואה יחסר את יוג'ין אנסה המורחק ומתלבט האם להמשיך באותו מערך ולתת קרדיט לגיא בן לולו הצעיר או שמא לשחק עם קשר נוסף כשבמקרה כזה אדריאן רוצ'ט צפוי לפתוח. "אסור לנו לנוח ולחשוב שאנחנו משהו מיוחד", אמר שחקן בקבוצה,"כל משחק בליגה הוא קשה, בטח נגד הפועל תל אביב. המטרה שלנו אחרי הרבה שנים להיות בצמרת ובשביל שזה יקרה אנחנו חייבים להיות מוכנים בכל משחק".

    אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה מול סתיו פיניש שחקן בני יהודה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
    בתמונת ההרכב. רוצ'ט/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

    הפועל תל אביב

    ניר קלינגר צפוי לערוך מספר שינויים. רז שלמה שחוזר מהרחקה יחליף את אדי גוטליב המורחק, בעוד בהתקפה שחר הירש או לבאן קוטאליה עשויים לקבל הזדמנות על חשבון רועי זיקרי או אושר דוידה. עמנואל בואטנג הנמצא בבידוד ימשיך להיעדר. קלינגר החמיא לשחקניו על היכולת נגד מכבי פתח תקוה, כמות הכדורים שהוכנסו לרחבה והאיומים לשער, אך שם דגש על יותר ריכוז בפעולה האחרונה.

    "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה", אמר המאמן. "נפגוש קבוצה מצוינת ואנחנו מתכוננים בהתאם. חשוב לנו לשפר את קבלת ההחלטות שלנו בחלק הקדמי ולהמשיך להציג קבוצה מחויבת, דינמית וחזקה". רועי זיקרי הוסיף: "הלו"ז אמנם צפוף, אבל אנחנו לא מתלוננים. כולנו מבינים את חשיבות המשחק מחר ורוצים ליצור רצף חיובי. יש לקבוצה גרף שיפור ואנחנו מקווים להמשיך אותו גם במשחקים הקרובים. קרית שמונה בתקופה מצוינת, מדובר בקבוצה טובה וברור לנו שהולך להיות משחק לא פשוט במגרש קשה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    לבאן קוטאליה שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
    יפתח בחוד? קוטאליה/דני מרון

    טריוויה

    * 33 מפגשים היו עד כה בין הקבוצות בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 8:12 בניצחונות ועוד 13 משחקים לא הוכרעו.

    * בעונה שעברה השלימה הפועל תל אביב דאבל על יריבתה, עם שני ניצחונות על האפס בעונה הסדירה. שלושה ניצחונות רצופים מעולם לא היו לה בדו-קרב הזה.

    * עירוני קרית שמונה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה. הפעם הקודמת שפתחה כך הייתה ב-2016/17, אז נוצחה לראשונה במחזור השביעי, אחרי ניצחון וחמש תוצאות תיקו רצופות.

    * קובי רפואה במאזן חיובי של שלושה ניצחונות לעומת שני הפסדים מול קבוצתו הקודמת, אבל לניר קלינגר הפסיד בכל שלושת העימותים האחרונים, כולל כמאמן הפועל תל אביב (כשקלינגר אימן את בית"ר ירושלים).

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully