וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מוכנה לקרב, אך לא למלחמה: העונה שמצפה למועדון האדום

22.11.2020 / 8:58

ניר קלינגר הצליח לשלב צעירים ולייצב הרכב שיתמודד בהתאם למגבלות בעונה הקרובה. אלא שללא צירוף של שני שחקנים משמעותיים בינואר, הלימון ייסחט בשלב מוקדם. וגם: מהפכת הצעירים והאכזבה מהזרים

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט 1

1.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב היה מאוכזב מאוד לאחר התיקו 0:0 מול מכבי פתח תקוה אמש (שבת). זה לא רק ההחמצות והעובדה שהקבוצה הייתה צריכה לרדת עם שלוש נקודות, זו העובדה שהפועל תל אביב של העונה, עם תקציב שכר שחקנים של 8 מיליון ש"ח וסגל שחקנים מוגבל, הפכה לסוג של אנדרדוג גם ביחס למכבי פתח תקוה, ובמצב שנוצר, לא לנצח בערב של עדיפות מקצועית זה משהו שהקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה. במועדון אין את חומר השחקנים שמאפשר לבוא ולומר 'אם נמשיך ביכולת הזאת יהיה טוב', ולכן צריך להביא את הנקודות במשחקים מהסוג הזה.

שחקן הפועל תל אביב אושר דוידה, מול אור בלוריאן, מכבי פתח תקוה. דני מרון
עוד שחקן צעיר שהשתלב במערך של קלינגר. אושר דוידה/דני מרון

2.

לפני המשחק אמש, הצפי היה שמכבי פתח תקוה היא זאת שתהיה דומיננטית אך היא לא בדיוק הגיעה למשחק. מנגד, קלינגר מצליח לשלב בהדרגתיות עוד ועוד שחקנים צעירים להרכב. שי אייזן השתלב בעונה שעברה, ליידנר לפני הפציעה ועכשיו אושר דוידה. החזרה של אליאס שכל הזמן דוחף קדימה, יחד עם העובדה שדני גרופר כבר יכול להיות מגן שמאלי, בונים למאמן אט אט את הבסיס של התלכיד איתו הוא ירצה לרוץ בתקופה הקרובה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, מול שחקן מכבי פתח תקוה, אסמיר סוליץ'. דני מרון
נאלץ לשחק בחוד בגלל היכולת החלשה של קוטאליה. עומרי אלטמן/דני מרון

3.

הבעיה של קלינגר היא קודם כל התפוקה האפסית של הזרים - אותה בעיה ממנה הוא סבל גם בעונה שעברה. אם במהלך השבוע קלינגר תירגל באימונים לסירוגין את לבאן קוטאליה ושחר הירש ובסוף הוא תמיד חוזר לאלטמן, זה אומר הכל. לקלינגר כרגע אין חלוץ אמיתי להישען עליו וחסר לו גם קשר התקפי 50:50 משמעותי, מה שהוא ציפה לקבל מארמנדו קופר. הדברים מאוד נזילים, מצד אחד קלינגר חיבר הרכב אך אם הקבוצה תסבול ממכת פציעות והרחקות, אז מהר מאוד הסגל יהיה במתכונת של קבוצת נוער. לאחר חמישה משחקי ליגה אפשר להגיד שקלינגר ייצב לעצמו הרכב וקבוצה שתוכל לצאת לקרב, אך ללא חיזוק בינואר ועיבוי הסגל, היא לא תוכל לעשות שום דבר מעבר לכך.

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב. דני מרון
הרחקה תמוהה. אדי גוטליב/דני מרון

4.

בהפועל תל אביב זעמו בסיום המשחק על ההרחקה של אדי גוטליב וטענו כי בשום מצב לא היה מדובר בעבירה שהצריכה צהוב שני. בהפסקה הראה קלינגר לשחקנים וידאו מהחצי הראשון, שבו השחקנים חיברו תשע מסירות והעובדה שרק חסר עוד קצת ריכוז בפעולה האחרונה. גם בסיום דיברו שחקנים על כך ש"עשינו את הכי טוב שלנו, הכדור פשוט לא נכנס וחבל, אסור לנו לפספס משחקים כאלה". עוד יומיים כבר יש להם משחק מול קרית שמונה בחוץ, אין זמן להתאכזב יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully