וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חגגה: "יואב כץ היה סבלני עם סילבס וזה השתלם". הערכה: אגאדה צפוי להיעדר כחודש

22.11.2020 / 11:39

אחרי פתיחת עונה רעה, האדומים רשמו ניצחון דווקא בדרבי והמאמן, אולי הציל את משרתו. שחקן: "הניצחון הזה התחיל את הליגה עבורנו"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:2/ספורט 1

חגיגות גדולות נרשמו אמש (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל חיפה אחרי הניצחון הדרמטי בדרבי מול מכבי חיפה. חיים סילבס חגג יום הולדת והיה בטירוף בסיום המשחק, כאשר לכולם היה ברור שהמאמן מגיע דווקא למשחק הקשה כשמעמדו מעורער מאוד. סילבס זכה למחמאות על ההכנה והשינויים תוך כדי משחק, כאשר המאמן קנה לו נקודות זכות מול יואב כץ, שהתלבט לגבי מעמדו.

גם בקרב השחקנים היתה שיחה ורצון לשחק עבור המאמן, כאשר סילבס אף הקפיד לעלות עם שחקנים שנחשבים לשחקנים במערכת יחסים טובה איתו. הוא אף הגדיל והותיר מחוץ לסגל את רז נחמיאס ורז שטיין, שהיחסים בינם למאמן מעורערים עקב חוסר הקרדיט המקצועי.

שחקני הפועל חיפה, גל אראל, לירן סרדל. לילך וייס רוזנברג
דרבי שהוא לא ישכח לעולם. לירון סרדל/לילך וייס רוזנברג

לירן סרדל, שהיה כוכב הערב עם שער הניצחון הדרמטי, זכה למחמאות גדולות. השחקן ממשיך בגרף השיפור שלו מהעונה שעברה ובחיפה משוכנעים שהוא ימשיך בקו זה. גם רן קדוש, שהציג משחק שקט ובטוח, זכה לפרגונים.

הבעלים יואב כץ היה סבלני והשאיר את סילבס למרות הלחץ לפטרו בעקבות פתיחת העונה הרעה: "יואב היה סבלני וזה השתלם", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "הניצחון הזה התחיל את הליגה עבורנו ועכשיו צריך להמשיך וליצור מומנטום כי באמת יש פה קבוצה טובה".

הבשורה המאכזבת היחידה מגיעה מכיונו של וויליאם אגאדה, שנפצע והוחלף. לפי הערכה ראשונית אגאדה סובל ממתיחה חזקה או קרע בשריר האחורי, והצפי שייעדר כחודש. לאחר בדיקה שיערוך תתברר החומרה המדויקת של פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully