וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה עצומה במכבי חיפה: "משחקי דרבי מנצחים עם הקרבה ומלחמה"

22.11.2020 / 7:14

במועדון התקשו לעכל את ההפסד בדרבי, ברק בכר התלונן על הגישה של השחקנים. גורם: "עם שערים כל כך קלים כמו שאנחנו סופגים, קשה לרוץ עד הסוף". טואטחה צפוי לחזור להרכב מול הפועל כפר סבא

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:2/ספורט 1

אכזבה אדירה במכבי חיפה אחרי ההפסד אמש (שבת) בדרבי מול הפועל חיפה (2:1). המאמן ברק בכר לא אהב את הגישה בה שיחקה הקבוצה וכבר בסיום התלונן על חוסר האגרסיביות, כאשר במועדון אמרו שבגישה איתה הגיעה הקבוצה לא ניתן לנצח משחק מול יריבה שהגיעה כדי לעשות הכל לנצח ושיחקה חזק מהרגע הראשון.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
הרצף הטוב בליגה נקטע דווקא בדרבי. ברק בכר/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

"משחקים כאלה מנצחים על ידי הקרבה ומלחמה", אמר גורם בקבוצה", לא הגענו עם זה ובגלל זה הפסדנו ובצדק" בקבוצה העבירו ביקורת על משחק ההגנה שממשיך לאכזב. "זה לא רק שחקני ההגנה", טען גורם בקבוצה", כל הקבוצה לוקה במשחק ההגנה ועם שערים כל כך קלים בכל משחק קשה לרוץ עד הסוף. אנחנו חייבים להתאפס על עצמנו ולתקן את זה".

כבר ביום שלישי תפגוש מכבי חיפה את הפועל כפר סבא, כאשר בכר צפוי לעשות כמה שינויים הן בגלל העומס והן בשל הרצון לרענן. טאלב טואטחה צפוי לחזור להרכב כשגם בקישור יהיו שינויים.

בעניין אחר, בקבוצה יפנו למנהלת הליגה ויתלוננו על היריבה העירונית בשל הקללות לעבר השחקנים על ידי אנשים שישבו ביציעים. "בזמן קורונה לא יכול שדבר כזה יקרה", טענו במכבי חיפה, "המנהלת חייבת לשים סוף לדברים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully