וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: כריס קרמר יישאר בקבוצה עד תום העונה

21.11.2020 / 23:12

אחרי שחרורו של טאריק פיליפ, הגיעו האדומים לסיכום עם הגארד על המשך ההתקשרות ביניהם. קרמר הגיע ארצה בעקבות פציעתו של ג'ייקובן בראון. ביום ראשון: הפועל חולון בארנה

תקציר: פרטיזן בלגרד - חובנטוד בדאלונה 75:78/ספורט 1

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שבת) כי כריס קרמר יישאר בקבוצה עד לסיום העונה. לאחר שחרורו של טאריק פיליפ במהלך השבוע האחרון, האדומים הגיעו לסיכום עם הגארד שלא לממש את אופציית היציאה מהחוזה הזמני בין הצדדים, שנחתם בעקבות פציעתו של ג'ייקובן בראון.

בהודעה רשמית מהקבוצה נכתב: "במועדון מרוצים מאוד מהשתלבותו המקצועית והחברתית, ושמחים על האפשרות להמשיך את ההתקשרות, בזמן שהשחקן עצמו שמח על האפשרות לסיים פה את העונה לאחר שהשתלב בשיטת המשחק של עודד קטש".

כריס קרמר שחקן הפועל ירושלים מול כריס דואו שחקן מכבי חיפה. דני מרון
נשאר בבירה. קרמר/דני מרון

קרמר הספיק להשתתף בשלושה משחקי ליגה במדי הפועל ירושלים. בשני המשחקים הראשונ ים קלע 9 ו-8 נקודות בהתאמה, אך במשחק הליגה האחרון מול מכבי חיפה הפגיז 29 נקודות, קטף 13 ריבאונדים ומסר 7 אסיסטים, בדרך למדד 45.

ירושלים תארח ביום ראשון את הפועל חולון, לפני שמאמנה וחלק משחקניה ייצאו לוולנסיה, שם ישתתפו במשחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה. בראון צפוי לשוב לאימונים בסוף השבוע הבא, ומקווים להשלים מחדש את הסגל בקרוב עם צירופו של שחקן פנים זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully