וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס דמע: "עברנו תקופה קשה, לא יכול לתאר את ההרגשה"

21.11.2020 / 22:12

המאמן חגג ניצחון בדרבי ביום ההולדת: "כולם הרגישו לא טוב עם הסיטואציה של הקבוצה". סרדל שכבש שער ניצחון: "חזרנו לחיים"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:2/ספורט 1

שחקני הפועל חיפה חגגו במשך דקות ארוכות את הניצחון הדרמטי 1:2 על מכבי חיפה בדרבי הערב (שבת). שער הניצחון של לירן סרדל בתוספת הזמן, נתן את האות לחגיגות כשהאדומים רושמים ניצחון ראשון העונה ומעניקים מתנת יום הולדת נהדרת למאמן חיים סילבס, שמעמדו היה בסכנה.

סילבס היה מאוד נרגש ואף דמע בסיום. אחרי המשחק הוא אמר: "אני לא יכול לתאר לכם את ההרגשה שלי עכשיו. היו ימים קשים, עברנו תקופה קשה. ידענו שאנחנו צריכים ניצחון שיפתח לנו את הדרך והגענו מול קבוצה טובה בדרבי שכל כך חשוב לאוהדים. דרבי זה כמו לכרות ברית מחדש עם האוהדים שלך. אם אתה מצליח לנצח, אז הברית מתחדשת. אני מאושר מאוד. אני מודה לגברים האלה שנתנו הכול במגרש ועשו אותי שמח".

סילבס נשאל על הדיווחים שיפוטר אם הפועל חיפה תפסיד בדרבי ואמר: "במועדון דיברנו על המשחק בלבד ובזה התמקדנו. אני עובד במקצוע שכל הזמן יזיז אותי למקומות האלה ואני בנוי לזה. כולם הרגישו לא טוב עם הסיטואציה שלנו. אנחנו יודעים שאנחנו שווים יותר ממה שהשגנו עד עכשיו. כל הסיבות התאגדו ביחד, היה רצון אדיר לנצח, בטח בשביל האוהדים שכלואים בבית ולא יכולים לעודד אותנו".

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה
איזו מתנת יום הולדת. סילבס/מערכת וואלה, מאור אלקסלסי

כובש שער הניצחון, לירן סרדל, אמר: "היינו בתקופה לא טובה, גם לפני הסגר וגם אחריו. לא ניצחנו ולא נראינו טוב. ידענו שלנצח בדרבי זה הכי מתוק בעולם. הצטרפו אלינו שחקנים חדשים ואיכותיים שעוזרים לנו מאוד. אני מאמין שאנחנו חוזרים לליגה בגדול ונצא לדרך חדשה. אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לאוהדים, אנחנו כמעט חצי שנה בלי קהל ואני יודע כמה שזה חשוב להם ויקר בשבילם. גם לחיים אני רוצה להקדיש את זה, הוא עבר תקופה לא קלה. ידענו שניצחון בדרבי יחזיר אותנו לחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully