וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא יכול להיות שנגיע ככה לדרבי. הגיע לנו להפסיד"

21.11.2020 / 22:00

אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי ההפסד להפועל חיפה. בכר: "היינו רכים ולא אגרסיביים. לא הייתה הרגשה שאנחנו קבוצה עוצמתית". במכבי חיפה טענו שהנהלת הפועל חיפה הכניסה אוהדים שירקו על שחקני הירוקים, ויתלוננו למנהלת: "התנהגות מכוערת"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:2/ספורט 1

אכזבה עצומה במכבי חיפה אחרי ההפסד הראשון העונה, דווקא להפועל חיפה בדרבי. הירוקים כבר חזרו הערב (שבת) מפיגור עם פנדל מאוחר של ניקיטה רוקאביציה, אבל לירן סרדל קבע 1:2 לאדומים בתוספת הזמן. בעקבות ההפסד, ברק בכר ושחקניו איבדו את הפסגה לפחות עד המחזור הבא.

"לא הגיע לנו לנצח, למעשה הגיע לנו להפסיד", אמר ברק בכר שנראה מאוד מאוכזב בסיום, "היינו רכים ולא לחצנו יותר מדי. אי אפשר לנצח בדרבי כשהקבוצה השנייה נלחמת על החיים שלה ואתה משחק ברכות כזו ולא אגרסיבי. לא הגיע לנו, לא יכול להיות שנגיע למשחק ככה".

המאמן הוסיף: "לא הייתה הרגשה שאנחנו קבוצה חזקה ועוצמתית היום. זה הפסד ראשון העונה וצריך לקחת את הדברים בפרופורציה. מאכזב מאוד להפסיד, בטח בדקה הזו. מה הלאה? קיבלנו במתנה משחק כבר ביום שלישי, נצטרך לשנות גישה ופאזה כבר שם. יש לנו שחקנים מספיק טובים, הבעיה לא הייתה בהתקפה או בחלוצים היום, לא היינו מספיק טובים היום".

צ'ארון שרי אמר: "בדקות האחרונות קצת איבדנו ריכוז, זה הפסד קשה מאוד. אנחנו מקבלים את זה ומתרכזים כבר במשחק הבא. בדרך כלל אנחנו משחקים טוב יותר, אבל הפעם הם הם שיחקו טוב. כשאתה משווה ל-1:1 בדקות האחרונות, אתה לא יכול לספוג שער הפסד. נצטרך לנצח כבר במשחק הקרוב".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
הפסד ראשון דווקא בדרבי. בכר/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

במכבי חיפה טענו אחרי המשחק שהנהלת הפועל חיפה הכניסה אוהדים שירקו על שחקני הקבוצה בירידה מהמגרש. במועדון עדכנו את המשקיף שלטענתם ציין את האירוע בדו"ח שלו. במכבי חיפה אמרו: "התנהגות מכוערת ולא מכבדת. אנחנו המומים מההתנהגות האלימה". מכבי חיפה תתלונן למנהלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully