וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם הכי יפים שאתם אוהבים": משה חוגג התרגש מהמחווה של אוהדי בית"ר ירושלים

20.11.2020 / 11:03

האוהדים ביקרו את אביאל זגורי שסבל מחרם ממושך בבית ספרו, שרו לו וריגשו את הבעלים: "ירדה לי דמעה, אהבת חינם ממכרת ומאחדת. כל הכבוד לכם לה פמיליה"

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לביתו של אביאל זגורי שסבל מחרם ברמלה/יח״צ

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג התייחס לסרטונים שמופצים ברשת בעת האחרונה, בהם נראים אוהדי הקבוצה מבקרים ושרים לילד אביאל זגורי, שסבל מחרם קשה וממושך בבית ספרו ברמלה. האוהדים הריעו לו, העניקו לו אופניים במתנה ועוד מוצרים ממותגים של המועדון. "מהרגע שרכשתי את המועדון הפכנו את הערך 'ואהבת לרעך כמוך' לערך המרכזי במועדון", אמר חוגג. "דברים כאלו עושים לי טוב על הלב. כשאביאל צעק לאוהדים בחזרה 'אני בא' ירדה לי דמעה מהתרגשות, אהבת חינם זה ממכר ומאחד. כל הכבוד לכם לה פמיליה, אתם הכי יפים שאתם אוהבים".

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מול מכבי נתניה ביום א' עם מצבת פצועים ומורחקים. שי קונסטנטין מורחק, אנטואן קונטה סובל מרגישות בברך, אביאל זרגרי סובל מקרע בשריר, תמיר עדי מחלים מחבלה בברך, מתאוסיניו וחליאופילו פלייטר עדיין פצועים ועוזיאל פרדו מורחק. אור זהבי פצוע אף הוא אך בכל מקרה עדיין לא חתם על חוזה חדש ולא יכול להיות חלק מהסגל, כמו גם דיוגו ורדסקה שאמור לעזוב בינואר.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
ההחלטה בשבוע הבא. איינבינדר/לירון מולדובן

בתחילת השבוע הבא יחליט הבורר בנוגע לדן איינבינדר, כאשר ייתכן כי ימליץ לקבוצה להחזיר אותו לאימונים לקראת המשך הבוררות. גם אם איינבינדר יחזור לאימונים, הוא לא יהיה חלק מהקבוצה בתרגולים וייתכן שגם לא באימונים הרגילים, מה שעשוי לגרום למתיחות נוספת בין הצדדים. במועדון אמרו: "הנושא הזה הלך למקום מכוער וחבל, הגיע הזמן ששני הצדדים יישבו ויפתרו את זה לפני שזה יגיע למקום רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully