וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "טאריק פיליפ הופתע כששיחררנו אותו. הוא לא ראה את זה בא"

20.11.2020 / 6:54

מאמן הפועל ירושלים סיפר על הקושי בוויתור על הגארד, ואמר: "אני מקווה שהדברים עם כריס קרמר יסתדרו". דניאל סאואנה על תבוסתה של מכבי חיפה: "אין לנו זמן לרחם על עצמנו. אנחנו נצא מזה"

תקציר: פרטיזן בלגרד - חובנטוד בדאלונה 75:78/ספורט 1

רק פעמיים בעשור האחרון הצליח שחקן של הפועל ירושלים להגיע ל-45 נקודות מדד במשחק ליגה, ובשתיהן היה זה דונטה סמית'. אמש (חמישי) זה קרה בפעם השלישית, וסמית' חווה אותה על בשרו - בביקורו הראשון בארנה מאז עזב את האדומים. הוא חזה מקרוב בכריס קרמר מככב עם 29 נקודות, 13 ריבאונדים ושבעה אסיסטים, בדרך לניצחון אסטרונומי 77:111 על מכבי חיפה.

ההצגה של קרמר הגיעה מיד לאחר שחרורו של טאריק פיליפ, שלמעשה מבטיח את מקומו בקבוצה. האם הוא ניזון מזריקת הביטחון? המאמן עודד קטש משוכנע שלא. "כריס לא מושפע מהדבר הזה, פשוט נכנסו לו הזריקות", הסביר והתייחס גם לעתידו: "לשני הצדדים יש אופציית יציאה בסוף החודש, כי מלכתחילה הוא הגיע כדי למלא את מקומו של ג'ייקובן בראון, ומאז הסיטואציה השתנתה. אנחנו מאוד אוהבים אותו, והוא מתאים לנו באופי וגם כשחקן. אני מקווה שהדברים יסתדרו".

קטש הודה כי הופתע מהקלות שבה ניצחה קבוצתו. "לא ראיתי את זה בא, אבל בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה, זה הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לנו, כי יכולנו לחלק עומסים. אחוזי הקליעה ב-15 הדקות הראשונות הכריעו את המשחק".

המאמן החמיא ליובל שניידרמן (17), שתרם שלוש נקודות וארבעה ריבאונדים בעשר דקות, וסיפר: "אני שמח בשביל יובל. אני חושב להעלות אותו כבר כמה משחקים ולתת לו דקות. הוא ילד מקסים, שהולך ומשתפר באימונים". בנוגע לוויתור על פיליפ הבהיר המאמן: "היו לנו יומיים קשים מאוד, כי הוא לא ראה את זה בא. טאריק שחקן מצוין ואדם מדהים, אבל לצערי, דברים כאלה קורים". קטש הבהיר שהשיקול מאחורי הצעד היה כלכלי, עקב העיכוב בהגעת כספי רשת הביטחון שהובטחו מממשלת ישראל.

יובל שניידרמן שחקן הפועל ירושלים מול מייקל בריסקר שחקן מכבי חיפה. דני מרון
"ילד מקסים שהולך ומשתפר". שניידרמן אמש/דני מרון

מאמן חיפה, דניאל סאואנה, סיכם את התבוסה: "ביצענו בשלב מוקדם יותר מדי טעויות, שאסור לבצע נגד קבוצה כמו ירושלים. אחר כך, גם כששמרנו היטב, השחקנים שלה קלעו זריקות קשות. אני מאמין בעבודה שלי ובשחקנים שלי. הפסדנו לקבוצה בכירה לא רק בישראל, אלא גם באירופה, ואנחנו רק בתחילת העונה. אין לי ספק שעם הזמן נהיה תחרותיים יותר. אני בטוח שנצא מזה. אין לנו זמן לרחם על עצמנו או לחפש אשמים".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully