וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה: קוטאליה עשוי לפתוח, אייזן יחליף את בואטנג?

20.11.2020 / 11:08

האדומים יחסרו את בואטנג ושלמה נגד המלאבסים (שבת, 15:00, ספורט2). לוזון: "חשוב שנחזור להציג כדורגל טוב, חיובי, התקפי"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט 1

הפועל תל אביב

האדומים רוצים לייצר ניצחון שני ברציפות ולברוח מהחלק התחתון של הטבלה. המאמן ניר קלינגר ייאלץ להסתדר ללא עמנואל בואטנג שחזר מגאנה ונמצא בבידוד וללא רז שלמה המורחק. על פי התרגולים, ייתכן כי לבאן קוטאליה יפתח בחוד ההתקפה, בשל היכולת לשמור על הכדור ולשחק עם הגב לשער, כמו גם שי אייזן, שיקבל קרדיט על חשבונו של בואטנג. דורון ליידנר תורגל אף הוא, אך ייתכן כי בשל החזרה שלו מפציעה ארוכה, קלינגר יעדיף לתת את המושכות לדני גרופר. יחד עם זאת, קלינגר עשוי לשלב שחקן שלישי בקישור בעל יכולת הגנתית, לפחות בפתיחות המשחק.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "כמו בכל הקבוצות, גם לנו יש היעדרויות כאלה ואחרות, אבל בהחלט נמצא את הפתרונות. אנחנו רוצים מאוד להמשיך את קו העלייה, זו המטרה העיקרית. מכבי פתח תקוה קבוצה חזקה שעשתה תוצאות יפות, אנחנו מוכנים למשחק קשוח אבל רוצים עם מלוא הנקודות ולהמשיך את הדרך שלנו במעלה הטבלה".

עומרי אלטמן הוסיף: "משחק מאוד חשוב. אנחנו בצומת דרכים, ועם ננצח נוכל לעוף למעלה ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה. אנחנו בסוג של מומנטום וצריך להמשיך את זה. הפגרה הייתה טובה, חזרו אלינו שחקנים מהנבחרת ואנחנו באים לנצח מחר".

לבאן קוטאליה שחקן הפועל תל אביב עם דן עזריה. דני מרון
הפיתרון של קלינגר? קוטאליה/דני מרון

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תתארח מחר (שבת, 15:00, ספורט2) בבלומפילד אצל הפועל תל אביב. לאחר ההפסד מול עירוני קרית שמונה חניכיו של גיא לוזון ירצו לחזור למסלול הנציחונות, מה גם שצפוי לקבוצה ביום רביעי משחק קשה נוסף נגד בית"ר ירושלים בטדי. מי שייעדרו מסגל הקבוצה הם הפצועים תומר לוי, ארד בר וגיא חדידה. הלוזון אמר לקראת המשחק: "אני מקווה שחלק מהשחקנים יחזרו לסגל אבל זה פחות חשוב מבחינתי, יותר חשוב שנחזור להציג כדורגל טוב, חיובי, התקפי ונצא עם ניצחון בסופו של דבר".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
״חשוב שנחזור להציג כדורגל טוב״. לוזון/דני מרון

טריוויה

* מכבי פתח תקוה אמנם ניצחה את הפועל תל אביב בחצי גמר הגביע בעונה שעברה וגם במשחקי הדירוג בגביע הטוטו העונה, אבל בליגה לא ניצחה (כולל משחק הירידה) ואפילו לא כבשה מולה בשלושת המפגשים האחרונים, מאז שגידי קאניוק קבע 0:1 בדצמבר 2016. מאמן האדומים אז היה גיא לוזון.

* גיא לוזון הפסיד להפועל תל אביב בכל ששת משחקי הליגה האחרונים בהם אימן נגדה. הניצחון האחרון: 0:3 עם בני יהודה בינואר 2009.

* בששת המקרים האחרונים שהקבוצות נפגשו במחזור השביעי, מכבי פתח תקוה לא הצליחה לנצח (ארבעה הפסדים ושתי תוצאות 0:0) - מאז ה-0:1 באוקטובר 1996, אז עופר שטרית הכריע בפנדל.

* כל תשעת משחקיה האחרונים של מכבי פתח תקוה בליגת העל הגיעו להכרעה: ארבעה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אלי חכמון
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully