וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סאן מנחם צפוי לפתוח בדרבי, טואטחה עדיין בספק

19.11.2020 / 13:12

המגן שפתח בהרכב הנבחרת, צפוי לקבל קרדיט גם מול הפועל חיפה (ש', 19:50, ספורט 4). טואטחה ינסה לערוך אימון מלא בשישי. שחקן: "חשוב שנמשיך את קצב צבירת הנקודות"

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

אחרי שתמה פגרת הנבחרות ושחקני הנבחרת חוזרים לקבוצות, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות שלה לדרבי המסקרן בשבת מול הפועל חיפה (19:50, ספורט 4). סאן מנחם, המגן השמאלי שפתח אמש במשחק הנבחרת מול סקוטלנד, צפוי לפתוח בהרכב גם בשבת. טאלב טואטחה עדיין בספק לדרבי וייתכן שהוא יתחיל את המשחק על הספסל בשל פציעה ממנה הוא סובל. מחר ינסה המגן לערוך אימון מלא ואז יתברר אם הוא כשיר למשחק. בכל מקרה, בקבוצה החמיאו למנחם על ההופעות שלו בנבחרת ובכלל על כושרו בתקופה האחרונה, כשהמגן צפוי כאמור לקבל את הקרדיט.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה לפני אור דדיה שחקן הפועל באר שבע. לילך וייס רוזנברג
פתח בנבחרת, יפתח גם בדרבי. סאן מנחם/לילך וייס רוזנברג

בנוגע ליתר ההרכב, עושה רושם שהמאמן ברק בכר עדיין מתלבט בחלק ההתקפי אם להכניס את גודסוויי דוניו על חשבונו של איאהב אל עביד, כאשר יש אפשרות ששניהם לא יפתחו ומוחמד אבו פאני ייכנס להרכב. "הדרבי הוא משחק יוקרתי ללא ספק", אמר שחקן בקבוצה, "חשוב שנמשיך את קצב צבירת הנקודות אבל ברור לנו שפשוט זה לא יהיה".

עומרי גלזר ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות בעקבות יכולתו הטובה. בקבוצה שיבחו את הכושר בו נמצאים טימוטי מוזי ומאור לוי הצעירים והשניים עשויים לקבל דקות כבר בדרבי הקרוב כמחליפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully