וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונט קרדיט תאמץ את הפועל חולון. סטפנוס דדאס: "הרמה באימונים מצחיקה"

עודכן לאחרונה: 18.11.2020 / 16:29

מאמן הפועל חולון הודה שלא התאכזב מההפסד לצמוקי מינסק, בגלל מכת הפציעות בקבוצה: "אני רק רוצה שהשבוע ייגמר, ונוכל להתאמן כמו שצריך. כשזה יקרה, אנחנו גם נחזור לנצח"

דיוויד בלאט מדבר על הדראפט של דני אבדיה/עריכה: ניר חן. מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

הפועל חולון הסתבכה אמש (שלישי) במאבק על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, כשהפסידה בבית 79:69 לצמוקי מינסק. הפער הגיע בשיאו ל-23 נקודות במהלך הרבע הרביעי, אבל ריצת 2:12 של הסגולים בשתי הדקות האחרונות מיזערה נזקים באופן יחסי. להפרש עשויה להיות משמעות מכרעת, אם חולון תנצח במחזור הבא בבלארוס.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הפסד שלא היה בתוכניות. סטפנוס דדאס/ברני ארדוב
  • * דאגה מחומרת פציעתו של ריצ'רד האוול
  • * הפועל חולון מחפשת אחר מחליף
  • * משחק ראשון ליוגב אוחיון אחרי השבתה של חודש
  • * מאמן צמוקי מודה: רציתי לנצח בהפרש גבוה יותר
  • * ביום ראשון: הפועל ירושלים בליגה

הקבוצה הישראלית הופיעה למשחק בהרכב חסר במיוחד, ללא ווילי וורקמן וריצ'רד האוול הפצועים, בעוד יוגב אוחיון חזר לפעילות אחרי חודש של השבתה. בעיני המאמן סטפנוס דדאס, הייתה לכך השפעה ניכרת על יכולתה של הקבוצה.

"הרמה באימונים שלנו מצחיקה", אמר היווני. "לפעמים אפשר לרמות, ולהחביא את החולשות שלנו. אבל אם אתה לא בא מוכן פיזית ומנטלית, אתה לא יכול להשיג ניצחונות גדולים. זה לא מקרי שהקבוצה נראית ככה. יש בלאגן, ובכל פעם ההרכבים משתנים. חסרים לנו כלים משמעותיים".

"הייתי רגוע על הקווים, כי ראיתי שהשחקנים מנסים באמת. אני לא אוהב להפסיד, אבל אני לא מאוכזב. אולי אנשים לא מבינים, אבל יש לנו בעיה. כשיוגב ופרדי בורדיון משחקים יחד בפעם הראשונה, ואנחנו לא יוצאים במהירות להתקפה מתפרצת, זה עניין של חיבור".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: הפועל חולון הפסידה 79:69 לצמוקי מינסק

לכתבה המלאה
יוגב אוחיון שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
חזר אחרי תקופה ארוכה. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

בנוגע לסיכויי קבוצתו להתברג בין 16 הגדולות במפעל, אמר המאמן: "יש עוד שלושה משחקים, ואפשר לנצח בכולם. הכול יכול לקרות. אני מאמין בקבוצה, ורק רוצה שהשבוע ייגמר ונוכל לחזור להתאמן כמו שצריך כדי להגיע לרמה שאנחנו רוצים להיות בה. כשזה יקרה, אז גם נשוב לנצח".

לאור הקו הקדמי הדליל של חולון, אייזיאה מיילס נאלץ לשחק בעמדה שאינה טבעית לו, אך קלע 18 נקודות. "נלחמנו עד הסוף, וזה טוב. עמדנו במטרה לצמק את ההפרש לעשר נקודות. אני מקווה שבמפגש הבא בין הקבוצות נהיה כבר בריאים, ונוכל לנצח אותם. יוגב הוא היוצר העיקרי שלנו, וזה היה המשחק הראשון שלו אחרי חודש. אני מאמין שאם הסגל שלנו היה מלא, התוצאה הייתה שונה גם אמש".

יונט קרדיט ספונסר ראשי הפועל חולון. אתר רשמי הפועל חולון, אתר רשמי
יש ספונסר חדש/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חולון

"אם הייתם אומרים לי לפני המשחק שננצח בעשר הפרש בחולון, הייתי שמח", הודה המאמן האוקראיני של צמוקי, רוטיסלאב ורגון, "אבל לאור הדרך שבה התפתח המשחק, רציתי יותר. לא בכל יום אתה בורח ל-20 נקודות יתרון, ואני מקווה שהשחקנים שלי ילמדו ממה שקרה לנו בדקות האחרונות ויידעו לגמור משחקים".

ביום ראשון תפגוש חולון את הפועל ירושלים בליגת העל, בעוד משחקה הבא בליגת האלופות צפוי להתקיים במינסק רק בעוד כחודש. וורקמן צפוי לשוב לאחר חלון הנבחרות במוקדמות היורובאסקט, אך חולון מודאגת בנוגע למצבו של האוול, הסובל מנפיחות בברך. הסנטר יעבור סדרת בדיקות, ובמועדון מקווים שעד סוף השבוע תתברר חומרת פציעתו. "אנחנו בשוק, מחפשים שחקנים, אבל זה לא פשוט. אין ישראלי טוב שאתה יכול להביא ולהציג שינוי, וגם אם אתה מחתים זר, לוקח זמן ללמד אותו את השיטה ולהתאים את המערכת", סיכם דדאס.

חברת יונט קרדיט תהיה המאמצת הראשית של הפועל חולון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully