וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי קונסטנטין הורחק משני משחקים בפועל: "הבנתי את הטעות כשזה יצא לי מהפה"

עודכן לאחרונה: 18.11.2020 / 18:37

גם ההתנצלות לא עזרה למגן בית"ר, שנענש בבית הדין לאחר שפלט "ליצן" לעבר השופט לירן ליאני במשחק האימון מול בני יהודה. גם קונטה יחמיץ את נתניה

אוהדי בני סכנין חוגגים את החתימה של בירם כיאל/ספורט 1

שי קונסטנטין, מגנה הימני של בית"ר ירושלים, הורחק הערב (רביעי) משני משחקים בפועל ועוד שלושה על תנאי, וכן נקנס ב-500 שקלים, בעקבות הכרטיס האדום שספג במשחק האימון מול בני יהודה בשבוע שעבר. קונסטנטין זומן לבית הדין כי פלט את המילה "ליצן" לעבר השופט לירן ליאני שהרחיק אותו.

"את הטעות הבנתי כשזה יצא לי מהפה", הודה המגן בדיון. "מיד לאחר סיום המשחק ניגשתי ללירן ליאני והתנצלתי על המעשה. אנחנו מכירים הרבה פעמים והוא אישר שמכיר אותי כמי שאף פעם לא קורים לי דברים כאלה. אני מצטער על זה, זה לא יחזור על עצמו. אני בן 24 וללא הרשעות קודמות".

למרות דבריו, הוא נענש כאמור בעונש הרחקה בפועל. את המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון היה מחמיץ בכל מקרה בגלל הפציעה, וכעת ייעדר גם מהמפגש עם מכבי פתח תקוה ברביעי הבא.

שי קונסטנטין, בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
הודה באשמה בבית הדין. שי קונסטנטין/דני מרון

שחקני בית"ר ירושלים זכו היום למנוחה ויחזרו מחר להתאמן לקראת השבוע הקשה שמצפה להם. לאחר מחנה האימון שעברה הקבוצה בשפיים, השחקנים התלוננו על עומס ולכן בבית"ר החליטו להוריד מינונים עד למשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון, גם מתוך חשש שלא ייפצע שחקן נוסף בסגל הדליל שנותר לצוות המקצועי.

אנטואן קונטה קיבל זריקה ואמור לקבל אחת נוספת ביום חמישי, מה שיצריך מנוחה של יומיים, ולכן הסיכוי שיהיה בסגל משחק נמוך. גם אביאל זרגרי עדיין סובל מכאבים ולא יפתח, כאשר אופיר קריאף, שערך אימון חלקי, עשוי לקבל את חולצת ההרכב אם יהיה כשיר.

במועדון מקווים שאוראל דגני יחזור כשיר מהנבחרת ויפתח לצד טל בן חיים בהרכב. דראפיץ' וברדה לא ערכו אסיפה מסודרת והרבו בשיחות אישיות עם שחקנים אתמול, גם בוידאו, כאשר שמו דגש מול השחקנים על נושא הריכוז וההימנעות מספיגת שערים קלים, כפי שקרה נגד בני יהודה ובמשחק האימון נגד כפר סבא.

עלי מוחמד נשאר גם אתמול על הספסל של נבחרת ניז'ר במשחקה השני נגד אתיופיה בתוך ארבעה ימים, כאשר בחלק מהדיווחים צויין כי הוא אינו כשיר למשחק, אך בבית"ר יבדקו זאת עימו כשיחזור מחר, משום שהוא עזב את ישראל כשהוא בריא לחלוטין. בצוות המקצועי לוקחים בחשבון ששחקנים כמו דוד דגו ורוי דוגה עשויים לקבל דקות במהלך המשחקים הקרובים כחלק מההתמודדות עם הסגל הקצר וחלוקת העומסים, וכן מצפים לחזרתו של תמיר עדי לסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully