וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ליגות ב' ו-ג' חוששים: "אל תיקחו לנו את החלום, תחזירו לנו את הכדורגל"

17.11.2020 / 13:40

בליגות הנמוכות חוששים שאם הכדורגל לא יחזור עד סוף החודש, העונה תתבטל. מוגרבי: "זו שערוריה גדולה, אבל אנחנו מאוחדים"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט 1

לאחר חזרת ליגות הילדים והנוער יחד עם ליגה א', מי שנותרו יתומות הן ליגות ב' ו-ג', כאשר השחקנים ועובדי המועדונים נלחמים בכל דרך לחזרת הליגות. החשש הגדול הוא שאם זה לא יקרה עד לסוף החודש הליגות יבוטלו ולא יחודשו העונה.

פיראס מוגרבי, שעבר בקיץ לקבוצת נעוריו, בני שפרעם, אמר היום: "זאת שערוריה גדולה. אני לא מבין, רק בליגה ב' ו-ג' יש קורונה בישראל? אם פתחו את שאר הליגות כולל ליגה א', ילדים ונוער, אין שום סיבה בעולם שלא יפתחו גם את הליגות שלנו. יש הרבה אנשים שהפרנסה של הבית שלהם תלויה בזה שהם שחקני כדורגל. חלק משלימים הכנסה, חלק בתקופה הזאת זה כל ההכנסה, ולא פחות חשוב, זה הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות".

בימים האחרונים נפתחה קבוצת ווטסאפ של מאות שחקנים ועובדים מהמועדונים בליגות ב' ו-ג, מוגרבי הוסיף על כך: "אנחנו מאוחדים, החלטנו שאם בימים הקרובים לא נקבל תשובה חיובית לגבי חזרת הליגות אנחנו נצא להפגנה גדולה מאוד. לא יכול להיות שסתם ככה יפגעו ביותר מ-2,000 אנשים, אין שום הגיון בהחלטה הזאת".

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מאבק עיקש. מוגרבי/ברני ארדוב

שחקנים רבים הציפו את משרד הספורט והשר חילי טרופר בהודעות ובקשות לבחון את הנושא שוב לפני שיהיה מאוחר מדי, כאשר התשובה שקיבלו היא כי שר הספורט מטפל בנושא והם מקווים להחזיר את ליגות ב' ו-ג במהרה. יחד עם זאת, עד אשר יקבלו תשובה חיובית, השחקנים לא מתכוונים להפסיק ולפעול.

מי שמאוד פעיל במאבק ונאבק להחזרת הליגות, הוא רוני דוידוב, בן 21 מבית"ר כפר סבא. דוידוב, חייל בצה"ל, אמר היום: "לצערי אנחנו כבר מעל 9 חודשים ללא אימונים ומשחקים, האפליה שנוצרה בינינו לבין ליגה א' היא הזויה. כיום יש בליגה ב' המון שחקנים צעירים שחולמים להגיע לרמות הגבוהות ומאמינים בעצמם ופשוט מרסקים להם את החלום".

דוידוב הוסיף: "לא הגיוני שנמצא איתי בבסיס שחקן בליגה א' ויש לנו את אותו הסדר יום - צבא, אימון, ונותנים לו להתאמן ומצד שני לי אין אישור להתאמן! מה ההבדל בינינו? שמישהו יסביר לי לאף אחד אין תשובה מספקת.אני מתאמן 11 פעמים בשבוע כדי להגשים את החלום שלי ויש כמוני עוד הרבה צעירים בליגה הזו. אל תיקחו לנו את החלום, תחזירו לנו את הכדורגל".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully