וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון מתקרב לחזרה, אחד הגארדים ישוחרר?

17.11.2020 / 9:35

האדומים יצאו מהדרייב אין עם ניצחון חוץ 76:88 על הפועל תל אביב, והקפטן צפוי לשוב לאימונים מלאים בעוד כשבוע וחצי - ולשחק אחרי חלון הנבחרות. הקבוצה עשויה לשחרר את טאריק פיליפ או כריס קרמר, שאומר: "אני לא יכול לדבר על העתיד. עליי לשחק טוב יותר"

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

הפועל ירושלים דילגה אמש (שני) מעל עוד משוכה, כשניצחה בחוץ את הפועל תל אביב 76:88. מחזיקת גביע המדינה התייצבה למשחק עם שבעה שחקני רוטציה בלבד, לאחר שאדם אריאל הושבת בגלל כאבים בגבו, אבל בקרוב תקווה להציג גירסה מלאה יותר.

הקפטן ג'ייקובן בראון, שנפצע בכתפו לפני תחילת העונה, אמור לשוב לאימונים מלאים בסוף השבוע הבא - במטרה שיוכל לשחק עם החזרה מפגרת מוקדמות היורובאסקט, בעוד כשבועיים וחצי. בתוך כך, האדומים ינצלו את חלון הנבחרות כדי לנסות ולחזק את הקו הקדמי בזר נוסף, שיחליף למעשה את לוקה מיטרוביץ'.

כריס קרמר שחקן הפועל ירושלים מול בר טימור שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
יעזוב או יישאר? גם הוא לא יודע לומר. כריס קרמר, אמש בדרייב אין/דני מרון

אלא שלא בכך יסתכמו השינויים בסגל. עם חזרתו של בראון, תתקשה ירושלים לעמוד בעלות החזקתם של ארבעה גארדים זרים (כשבנוסף אליו חתומים כריס קרמר, טאריק פיליפ ומלקולם היל), ולא מן הנמנע שאחד מהם יעזוב. לקבוצה אופציית יציאה במהלך החלון מהחוזה עם קרמר, כשבמקביל יש אכזבה מהיכולת שמציג פיליפ.

"כרגע אני משחק כאן וזה מה שאני יכול להגיד, אני לא יכול לדבר על העתיד", התייחס קרמר לסוגייה. "זאת סיטואציה נהדרת בשבילי, אני במועדון גדול, ואני צריך לשחק טוב יותר".

בנוגע לניצחון בתל אביב אמר קרמר: "אלה משחקים שאנחנו צריכים לנצח, גם אם נצטרך לעלות רק עם חמישה או שישה שחקנים". לקראת משחקי הבית נגד מכבי חיפה ביום חמישי והפועל חולון ביום ראשון הוסיף: "זה יהיה קשה, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים לטפל בגוף שלנו. המשחק נגד חולון יהיה מנטלי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully