וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יובל אשכנזי יעבור מבחן כשירות בהמשך השבוע, עלול להחמיץ את הדרבי

15.11.2020 / 9:54

בצוות הרפואי לא רוצים להעמיס על הקשר שעדיין סובל מכאבים בשריר. דוניו עשוי לפתוח בשבת, אבו פאני יחזור להרכב. הירוקים ישוחחו עם עוואד שממעט לקבל דקות בפולין ויבדקו את האפשרות להחזירו לכפר גלים בינואר

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

הצוות הרפואי והצוות המקצועי של מכבי חיפה יבדקו לקראת סוף השבוע את כשירותו של יובל אשכנזי לקראת הדרבי נגד הפועל חיפה ביום שבת וייתכן שהוא לא ייכלל בסגל. אשכנזי סובל מרגישות וחבלה בשריר הארבע ראשי כבר תקופה ארוכה ובצוות הרפואי רוצים לנהוג איתו בזהירות על מנת שלא להחמיר את מצב השריר. גם אם אשכנזי ייכלל בסגל בסופו של דבר, הוא לא מתוכנן לפתוח.

לקראת הדרבי, המאמן ברק בכר משאיר את השחקנים במתח ובימים האחרונים תרגל כמה אופציות בנוגע למערך וההרכב. יאניק וילדסחוט פצוע וייעדר ונראה שהמאמן מתלבט בין דולב חזיזה לגודסוויי דוניו בחלק הקדמי. מוחמד אבו פאני ששוהה עם נבחרת ישראל, צפוי לפתוח אחרי שבמשחק נגד מ.ס. אשדוד לפני פגרת הנבחרות, התחיל את המשחק על הספסל.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם יובל אשכנזי. GettyImages
בחיפה לא רוצים להעמיס. אשכנזי ובכר/GettyImages

במכבי חיפה ממשיכים לעקוב אחר מצבו של מוחמד עוואד בלך פוזנן ואם הוא ימשיך למעט לקבל דקות משחק, יכול להיות שתיבחן האפשרות להחזירו לכפר גלים בינואר. בחיפה מתכננים לשוחח עם החלוץ כדי להבין את העמדה שלו. עוואד כבר שיחק במדים הירוקים העונה ולכן הוא לא יכול לעבור לקבוצה שלישית בינואר.

החלוץ בן ה-23 שותף עד כה ב-8 משחקים בכל המסגרות במדי לך פוזנן, אבל צבר 174 דקות בלבד, 90 מהן במשחק הגביע נגד פרושקוב מהליגה השלישית. עוואד אמנם כבש שני שערים מאז שנחת בפולין, אבל החלוצים מיקאל אישק וניקה קחראבה מועדפים על פניו עד כה והמאמן דריוש זוראב ממעט להשתמש בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully