וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בבית"ר ירושלים מהחלק הקדמי: "אי אפשר להבקיע שערים בעמידה"

15.11.2020 / 8:51

הקבוצה ערכה מחנה אימונים בשפיים, דראפיץ' וברדה עסקו בעיקר בתנועה בחלק הקדמי: "אם צריך נחזור ליסודות". דאגה מהפציעה של קונטה, דגו זכה למחמאות

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

לאחר מחנה אימונים קצר בשפיים ומשחק אימון נגד הפועל כפר סבא בשישי (2:2), זכו שחקני בית"ר ירושלים למנוחה אתמול והיום (ראשון) הם יחזרו להתאמן. מספר שחקנים כמו אנטואן קונטה ומיכאל אוחנה סובלים מפציעות ובמועדון יחליטו רק לקראת סוף השבוע אם הם יפתחו בהרכב במשחק הקרוב. הפציעה של הצרפתי מדאיגה את אנשי המועדון. הבלם סובל מרגישות בברך, כשבעבר דרש מנוחות ארוכות ואף יצא לטיפולים בחו"ל בעקבות כאבים דומים. בבית"ר ירושלים מקווים שמנוחה של כמה ימים תעזור אך הדברים יתבררו בשבועות הקרובים ואם הכאבים יימשכו הוא יופנה לצילום.

שחקני בית"ר ירושלים, שי קונסטנטין, עידן ורד, רוי דוגה, דוד דגו. דני מרון
קיבל מחמאות. דוד דגו/דני מרון

על אף האווירה הטובה במחנה והגיבוש בין השחקנים, הצוות המקצועי ערך מספר אסיפות וביקר את השחקנים על התנועה בחלק הקדמי. המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה אמרו לשחקנים: "אי אפשר להבקיע שערים בעמידה, אם צריך נחזור ליסודות של הכדורגל ואיך עושים תנועה לרחבה", והראו קטעי וידאו בנושא. במועדון מאמינים כי יחול שיפור בנושא, אך גם מצפים לחזרתו המהירה של גליאופילו פלייטר, שאמור להוות תוספת משמעותית לחלק הקדמי. הבשורה אותה קיבלו בשבוע שעבר, לפיה השחקן יוכל לחזור לאימונים לאחר פגרת הנבחרות הפתיעה את אנשי הקבוצה, שעד אז היו משוכנעים כי ייעדר עד לינואר: "זה דימום בכבד, משהו שהרופא שבדק אותו אמר שלא נתקל בזה המון שנים, ולכן לא רצו לקחת סיכון. נקווה שהכול יעבור כמו שצריך בבדיקות בשבוע הקרוב וזה יהיה מאחוריו", אמרו במועדון.

הבעיה העיקרית של בית"ר ירושלים כרגע היא שהיא מתכוננת בסגל חסר מאוד לשלושה משחקים קשים בתוך שבוע- מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה. שחקני הנבחרות יחד עם השחקנים הפצועים הובילו לכך שלקבוצה חסרו 12 שחקני סגל במשחק האימון ורובם יחסרו גם במהלך הימים הקרובים, מה שיקשה על ההכנות. עלי מוחמד לא שותף במשחקה של ניז'ר נגד אתיופיה (0:1 לניז'ר) כאשר משחק נוסף בין הנבחרות צפוי מחרתיים. מתאוסיניו דיווח לקבוצה על תכנית האימונים שלו בברזיל לשלושת השבועות הקרובים, לאחריהם הוא אמור לשוב לישראל. מי שזכה למחאמות אחרי המשחק נגד הפועל כפר סבא היה הקשר הצעיר דוד דגו, שהפגין יכולת טובה ואף הבקיע שער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully