וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאבק לוק גאלווס: "אנחנו רוצים להיות מותג בפני עצמנו"

עדי כפיר

13.11.2020 / 20:58

אלוף הזוגות לשעבר של ה-WWE התארח יחד עם שותפו קרל אנדרסון וחברם ריקי רומרו בפודקאסט "טוטאל סלאם": "נשמח להגיע לישראל ולהיאבק באירוע"

אלופי הזוגות לשעבר של WWE לוק גאלווס וקארל אנדרסון, ביחד עם חברם הקרוב המתאבק רוקי רומרו התארחו אתמול (חמישי) בפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" עם אבירן טוניס ועמי.

השלושה סיפרו על החיים שלהם לאחר הפיטורים מ-WWE ומאז שחתמו בארגון IMPACT, העסקים הנוספים מעבר להיאבקות שהם יצרו כמו פודקאסט מצליח, תכנית רשת מצוירת, האירוע שהם יצרו והפיקו, משפחת ואן אריק ועל הרצון להתאבק יום אחד בישראל, וגם רוצים ליצור חזית נגד וינס מקמהן.

רומרו שמתאבק בארגון היפני NJPW: "בעקבות מה שקורה בעולם בתקופה האחרונה ניתן לראות את הצמיחה העסקית של WWE ברחבי העולם. אני מרגיש שזה הזמן של שאר הארגונים הבכירים שקיימים בענף: AEW, NJPW, IMPACT, ROH ליצור שיתוף פעולה עסקי ביחד. אפשר ליצור הרבה פיודים מאוד מעניינים, אפשר לעשות טריידים על מתאבקים ולבנות אותם מחדש. אני מרגיש שהמחשבה של כמה מהבכירים בענף מתחילה להשתנות כדי לשים את שאר הארגונים בענף על מפת המיינסטרים. בסופו של דבר כולנו חברים, גאלווס ואנדרסון בצמרת של IMPACT, שלושתינו עם ותק רב ב-NJPW, אנחנו חברים קרובים של היאנג באקס, אומגה וקודי מ-AEW וגם היחסים עם ROH טובים. יש לי תחושה שב-2021 אנחנו נזכה לראות כמה קרבות שלא חשבנו שאפשריים".

גאלווס על המעבר ל-IMPACT: "זה קשור למה שאנחנו עושים מעבר להיאבקות. יש לנו את הפודקאסט שלנו Talk n' Shop שמאוד מצליח ומגיע לכמה מאות אלפי האזנות, יש לנו את אירוע הפארודיה על עולם ההיאבקות שיצרנו והפקנו בעצמנו. אנחנו רוצים לגדול כמותג בפני עצמנו ולא רק לעבוד בארגן מסוים כמו שעשינו בשנים האחרונות ב-WWE. ב-UMPACT נותנים לנו יד חופשית לעבוד על הפרוייקטים הנוספים שלנו ואפילו עוזרים לנו לקדם אותם".

קרל אנדרסון. Creative Commons
עוצמה וכישרון. קרל אנדרסון/Creative Commons

אנדרסון עם סיפורים מאחורי הקלעים בקבוצת ההיאבקות BULLET CLUB: "כל מי שהיה בקבוצה הזו בשנים הראשונות הם עדיין כמו משפחה עבורי. אלו שאהבו לשתות בירה היו שותים המון, ואלו שלא אהבו היו יושבים בצד וצוחקים עלינו עושים שטויות. הרבה נותני חסות היו באים לשתות איתנו אחרי אירועים ורוצים לעשות שטויות. תמיד היה אותי ואת גאלווס, טמה טונגה ובד לאק פלה ששותים מלא והיו את איי.ג'יי סטיילס והיאנג באקס יושבים בצד ונקרעים עלינו מצחוק. אלו היו זמנים טובים, ועכשיו כל אחד מהקבוצה הזו נמצא בטופ של כל אחד מארגוני ההיאבקות הבכירים בעולם, רק מראה על העוצמה והכישרון שהיו לקבוצה הזו".

רומרו על רוס ומארשל ואן אריק: "אני חושב שיש לשניהם המון צדדים חיוביים, אבל הקהל הבינלאומי עדיין לא ראה מספיק מהם למרות שהם התאבקו בלא מעט מקומות ברחבי העולם. פגשתי אותם בפעם הראשונה בערך ב-2010 כשהם רק התחילו להתאמן בדוג'ו ביפן, ורק לפני כמה שבועות יצא להתאבק איתם באותו האירוע והם מאוד השתפרו שוייפו את היכולות שלהם, אני מאוד רוצה לראות אותם באחד הארגונים הגדולים בעולם".

גאלווס המשיך וגם שלח מסר לקהל הישראלי: "אני חושב שקרב שלי ושל קארל נגד רוס ומארשל בישראל יהיה אדיר. אנחנו מאוד נשמח להגיע לישראל ולהתאבק נגדם באירוע. אנחנו מאוד שהקרב הזה יקרה. תמשיכו לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ותמשיכו לעקוב אחד הפודקאסט טוטאל סלאם".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully