וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה ינסו להאריך את חוזהו של רוקאביציה, מעקב אחרי מצבו של עוואד

13.11.2020 / 16:59

הירוקים רוצים להבטיח את המשך דרכו של האוסטרלי בשבועות הקרובים. גורמים בפולין טוענים שהחלוץ עשוי לעזוב את לך פונזן בינואר ועשוי לחזור לחיפה

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

במכבי חיפה אמנם עוסקים בעיקר בדרבי שייערך בשבוע הבא, אך במקביל במועדון חושבים על העתיד, כאשר ניקיטה רוקאביציה וצ'ארון שרי במוקד. בחיפה רוצים מאוד להבטיח את המשך דרכם של השניים עוד לפני חודש ינואר, אז יוכלו לנהל מגעים עם מועדונים אחרים. הירוקים ייפגשו בזמן הקרוב עם החלוץ האוסטרלי בניסיון להחתממו על חוזה. האוסטרלי מעוניין בשדרוג משמעותי בשכרו, שקוזז לעומת החוזה הראשון שחתם אצל הירוקים. בנוסף, רוקאביציה רוצה חוזה לשלוש שנים כאשר הצדדים ייפגשו וינסו להגיע לעמק השווה.

בעניין אחר, גורם בכדורגל הפולני טוען שמוחמד עוואד עשוי לעזוב את לך פונזן בינואר הקרוב. עוואד שרצה מאוד לשחק באירופה מבוקש על ידי קבוצות נוספות ביבשת, אלא שהעובדה ששיחק במשחקים רשמיים במכבי חיפה בתחילת העונה מונעת ממנו אפשרות לעבור לקבוצה אחרת באירופה. בחיפה מודעים לעניין ועוקבים אחר הנעשה. אם עוואד אכן יהיה מעוניין לעזוב את הפולנים, בחיפה עשויים להשיבו כאשר בצוות המקצועי מעריכים מאוד את יכולתו ומשוכנעים שמדובר באפשרות טובה לחיזוק.

צ'ארון שרי עם ניקיטה רוקאביציה שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הירוקים רוצים להבטיח את הישארותם של השניים. שרי ורוקאביציה/יוסי ציפקיס

עם זאת, גורמים בחיפה הסבירו שבשלב הזה אין התעסקות בעניין חיזוק בינואר ורק לקראת סוף דצמבר תיעשה חשיבה האם צריך להתחזק ואם כן באלו עמדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully