וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רז מאיר סחט מחמאות, יפתח בדרבי מול הפועל חיפה?

13.11.2020 / 7:44

במכבי חיפה היו מרוצים מהשחקנים שקיבלו הזדמנות במשחק האימון מול מכבי נתניה. מאיר הצטיין כמגן שמאלי, גודסוויי דוניו מרשים את הצוות המקצועי, גורם: "כולם הוכיחו שהם ראויים להזדמנות"

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי חיפה הביסה אתמול (חמישי) 2:5 את מכבי נתניה במשחק אימון. אנשי הקבוצה החמיאו מאוד למגן רז מאיר שהיה מהמצטיינים במשחק הזה שבו שחקנים רבים קיבלו דקות להוכיח את עצמם. מאיר, ששיחק כמגן שמאלי במערך של חמישה בלמים, הרשים מאוד את אנשי המועדון והוא בתמונת ההרכב למשחק הדרבי מול הפועל חיפה במחזור הבא אחרי פגרת הנבחרות.

שחקן מכבי חיפה רז מאיר. לילך וייס רוזנברג
היכולת הטובה תקנה לו מקום בהרכב בדרבי? רז מאיר/לילך וייס רוזנברג

מי שעוד הפתיע וזכה למחמאות הוא טימוטי מוזי שהוצב כמגן ימני במערך זה. מלבד השניים, גם מאור לוי הצעיר שהיה מצוין במרכז המגרש, חוסה רודריגס, גודסוויי דוניו ואיאהב אל עביד זכו למחמאות. "שיחקנו עם נוער מחוזק", אמר גורם בקבוצה, "וזה היה נראה פשוט מדהים. כל השחקנים בסגל הוכיחו שהם רוצים ונלחמים כדי להוכיח שהם ראויים לקבל הזדמנויות" .

מי שלא שיחקו היו שחקני הנבחרות, הפצועים יובל אשכנזי ויאניק וילדסחוט וכן ארנסט מאבוקה שקיבל מנוחה. גודסוויי אגב, מרשים את הצוות המקצועי, ואחרי קשיי התאקלמות, החלוץ מתחיל להציג יכולת טובה. עומרי גלזר, שהיה המצטיין נגד מ.ס אשדוד, ימשיך לקבל קרדיט גם בדרבי שבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully