וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אור זהבי שבר את הזרת, מתקשה להחליט בנוגע להצעת החוזה

12.11.2020 / 22:08

הבלם ייעדר כ-10 ימים, עדיין לא השיב להצעה שנמוכה משמעותית מחוזהו הנוכחי. בן חיים וקריאף יהיו הבלמים במשחק האימון מול כפר סבא, הצוות המקצועי עבד באופן אישי עם שועה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

בית"ר ירושלים סיימה הערב (חמישי) את מחנה האימונים שלה בשפיים עם ערב גיבוש שמטרתו הייתה לסייע לשחקנים להשתחרר לקראת משחק האימון מחר בבוקר נגד הפועל כפר סבא (11:00, ספורט 5).

מי שלא יוכל ליטול חלק במשחק הוא אור זהבי, ששבר את הזרת במהלך תיקול וייעדר כ-10 ימים מהאימונים. הבלם עדיין לא החזיר תשובה בנוגע לחוזה שהוצע לו לשנתיים נוספות והוא בשלב הזה מתקשה להחליט, שכן החוזה נמוך משמעותית מחוזהו הנוכחי, בכ-40 אחוזים.

שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה. דני מרון
עבד על הסיומת. ירדן שועה/דני מרון

אנטואן קונטה עובר טיפול וצפוי לחזור לכשירות בימים הקרובים, כשבמועדון מקווים שיוכל לעמוד לרשות סלובודן דראפיץ' ושי ברדה במשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון הבא. זהבי, קונטה, דיוגו ורדאסקה, תמיר עדי ושלום אדרי לא ישחקו מחר בגלל פציעות, בנוסף לאיתמר ניצן ואוראל דגני שנמצאים עם נבחרת ישראל בצ'כיה ועלי מוחמד שיצא לשחק במדי נבחרת ניז'ר. טל בן חיים ואופיר קריאף ישמשו כצמד הבלמים.

לאורך השבוע עבד הצוות המקצועי באופן אישי עם ירדן שועה מול השער, ועם ההתקפה באופן כללי על ההתמודדות מול הגנות צפופות וכמו כן על העזרה של הקשר האחרון להגנה אל מול התקפות מתפרצות. השחקנים עברו אסיפות וידאו אתמול והיום, ובמועדון מאמינים שלאחר המחנה הדברים ייראו טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully