וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטור 252: הפיטבול חוזר לכלוב

עדי כפיר

12.11.2020 / 10:03

טורניר רבע גמר הגראנד פרי חוזר לפעילות (2:00, אגו טוטאל), כשבמרכז יעמוד הקרב בין פטריסיו "פיטבול" פריירה ופדרו קרבאליו. הפודקאסט מנסה לחזות את המנצחים ומסכם את הבכורה של קורי אנדרסון

טורניר רבע הגרנד פרי במשקל נוצה של בלאטור חוזר הערב (חמישי) לפעילות באירוע בלאטור 252 - שידור ישיר ב-02:00 באגו טוטאל (אפיק 62 בהוט, אפיק 66 ביס). פטריסיו "פיטבול" פריירה, האלוף במשקל נוצה ומשקל קל, ייכנס לכלוב מול פדרו קרבאליו במיין איבנט, כאשר הקרב שייפתח את האירוע יהיה רבע הגמר הנוסף בין עמנואל סנצ'ז ודניאל ויישל.

ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט ה-MMA "טייקדאון" הסבירו את התחזיות שלהם מי לדעתם אמור לעלות לשלבי חצי הגמר. בנוסף, הם סיכמו אירוע נוסף ב-UFC ואת הבכורה של קורי אנדרסון בבלאטור.

סצקובסקי אמר: "ויישל לוחם פגז, ותיק מאוד עם המון ניסיון. סנצ'ז הפסיד בעבר לוויישל, אך מאז הוא השתפר ממש. זה קרב שיכול להיות בכל אירוע אחר הקרב המרכזי. לגבי פיטבול? לדעתם רבים הוא הלוחם מספר 1 בעולם במשקל נוצה, אם מתווכחים אז מספר 2. הוא הולך לנצח את הקרב מול קרבאליו, יש לו ברשימת החיסולים האחרונים את מייקל צ'נדלר ואת חואן ארצ'ולטה".

פריינטה הוסיף: "מאוד מעניין אותי לראות את פיטבול דווקא נגד אלכנסדר וולקנובסקי - אלוף ה-UFCבמשקל נוצה. אני חושב שאת וולקנובסקי הוא מפרק, לא בטוח שיהיה לו קל נגד מקס הולוואי, אבל הוא בוודאות עובר את קרבאליו".

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully