וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם היה לי חזה גדול זה לא היה פייר": שופטת כדורגל זכתה בתואר מלכת היופי של בולגריה

12.11.2020 / 9:15

ג'וליאנה בוטרקובה בת ה-22, שנבחרה לאחת מעוזרות השופט המצטיינות במדינה, כבשה את הרשת: "זכיתי בגוף יפהפה, ישבן מדהים ופנים מהממות. אם אלוהים היה נותן לי חזה גדול, זה כבר לא היה פייר"

לוחמת ה-UFC פייג' ואנזאנט מתאמנת בעירום/Instagram @paigevanzant

עד לשבוע האחרון ג'וליאנה בוטרקובה בת ה-22 הייתה עוד עוזרת שופטת מהליגות הנמוכות בבולגריה. אלא שהשבוע חייה השתנו מקצה לקצה, אחרי שהיא נבחרה למלכת היופי של בולגריה לשנת 2020. בעקבות זאת, אתרים רבים מכל רחבי העולם מיהרו לדווח על שופטת הכדורגל שבעתיד הלא רחוק עשויה לקחת חלק בתחרות מיס עולם היוקרתית.

View this post on Instagram

Moody Monday

A post shared by Beba Kruzevic (@sanjabebaaa) on

View this post on Instagram

Nejcr ?

A post shared by Beba Kruzevic (@sanjabebaaa) on

בוטרקובה החלה את הקריירה שלה על כר הדשא כשחקנית, אך בשלב מסוים החליטה לפרוש ולעבור לשפוט משחקים. היא החלה את דרכה כעוזרת שופט בליגות הנמוכות בבולגריה ונראה שהיא עשתה עבודה לא רעה, אחרי שנבחרה על ידי ההתאחדות המקומית לאחת מעוזרות השופט המצטיינות בליגות הנמוכות במדינה לעונת 2019/20.

כעת עוסקים בעיקר בתקשורת הבולגרית בשאלה אם בוטרקובה תמשיך להתרוצץ על כר הדשא ולשפוט משחקים, או שתתרכז מעתה ואילך בקריירת הדוגמנות שמחכה לה מעבר לפינה. "האמת? בכלל לא ציפיתי לזכות", היא אמרה לאחר שנבחרה לאישה היפה ביותר בבולגריה. "נרשמתי לתחרות רק כי רציתי לאתגר את עצמי. אני מאושרת ומודה לכל מי שבחר בי ולקח חלק במסע הזה".

בתקשורת המקומית טוענים שבוטרקובה שמחוץ לכר הדשא, שונה לחלוטין מזו שמנהלת משחקים בליגות הנמוכות. "היא מאוד פרובוקטיבית", נכתב באחד האתרים המקומיים לצד ציטוט שלה שנלקח מעמוד האינסטגרם: "זכיתי בגוף יפהפה, ישבן מדהים ופנים מהממות. אם אלוהים היה נותן לי חזה גדול, זה כבר לא היה פייר".

  • עוד באותו נושא:
  • שופטת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully