וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "סיפרתי לשחקנים שבתקשורת אומרים שאנחנו לא שומרים"

11.11.2020 / 8:58

הפועל חולון רשמה ניצחון ראשון בליגת האלופות, הודות לשיפור עצום בהגנה - מ-100 נקודות ספיגה באתונה ובראשון לציון ל-63 בלבד מול שולה. המאמן: "זאת הפעם הראשונה מאז שאני כאן, שהאטתי את הקצב". סי ג'יי האריס (25 נקודות): "התמקדנו הפעם בהגנה, ועשינו את זה מצוין"

כריס ג'ונסון שחקן הפועל חולון עם ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
כריס ג'ונסון שחקן הפועל חולון עם ריצ'רד האוול/ברני ארדוב

הדבר האחרון שהפועל חולון רצתה הוא להסתבך בתחתית בית ג' בליגת האלופות, ואמש (שלישי) הביאה את עצמה בדיוק למקום שבו רצתה להיות: הסגולים רשמו את ניצחונם הראשון, 63:73 על שולה, וההבדל העיקרי היה בהגנה - אחרי שספגו 100 נקודות במשחקים נגד א.א.ק אתונה ומכבי ראשון לציון, הם הפחיתו את המספר ב-37 אחוזים.

"סיפרתי לשחקנים מה אומרים עלינו בתקשורת, שאנחנו רק זורקים מבחוץ ולא שומרים בהגנה", אמר המאמן סטפנוס דדאס. "הביקורת עוזרת לי ודוחפת אותי להיות טוב יותר. הוכחנו שאם אנחנו רוצים, אנחנו יכולים גם לשמור".

לדברי היווני, "זו אולי הפעם הראשונה מאז שאני כאן, שהאטתי את הקצב. לא נתתי לשחקנים לרוץ כמו תמיד, ורציתי שינוחו בהתקפה כדי שיהיה לנו יותר כוח לשמור בהגנה. יכול להיות שגם נגד ראשון לציון היינו צריכים לשחק באופן דומה, כי להם היה שבוע להתכונן למשחק, ולנו היה רק יום אחד. אנחנו נתאים את תוכנית המשחק למצב העייפות.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
סטפנוס דדאס/ברני ארדוב

"זה היה משחק קריטי עבורנו", הודה דדאס. "היינו במומנטום אדיר רק לפני שבוע. שיחקנו טוב מאוד בהכנה לעונה, והיינו טובים גם בהפסד לא.א.ק, אבל אז הגיע רבע אחד גרוע בראשון לציון. התגובה שלנו הייתה נהדרת. אם אתה רוצה להגיע רחוק, אתה צריך לשמור טוב בהגנה במשחקים הגדולים. עצרנו אותם בשני רבעים על 11 נקודות, ובאחד נוסף על 16".

מלבד ההצגה של סי ג'יי האריס, שלהט עם 25 נקודות וארבעה אסיסטים, התייחס מאמן חולון למפתח נוסף: "בראשון לציון קיבלנו רק שני ריבאונדים מהפורוורדים שלנו, ווילי וורקמן, גיא פניני וכריס ג'ונסון. הפעם הם הגיעו ל-20".

"התמקדנו הפעם בהגנה, ועשינו את זה מצוין", סיכם ה-MVP האריס. "הניצחון הזה היה חשוב לנו מאוד, בעיקר בבית. ואנחנו בונים על מה שעשינו במשחק הזה". בשבוע הבא תארח חולון את צמוקי מינסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully