וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פלייטר עשוי לחזור להתאמן בעוד 10 ימים

10.11.2020 / 19:18

במועדון קיבלו חוות דעת נוספות שקבעו שהסורינאמי יכול לשוב מוקדם מהצפוי. מתאוסיניו יחמיץ את רוב הסיבוב הראשון

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

בית"ר ירושלים החלה היום (שלישי) מחנה אימון בן שלושה ימים בשפיים, שלאחריו תערוך ביום שישי משחק אימון נגד הפועל כפר סבא. הבשורה הטובה היום הגיעה מכיוונו של חלאופילו פלייטר, כאשר חוות דעת נוספות שקיבלו במועדון, הבהירו שלאחר בדיקה נוספת שיעבור בעוד 10 ימים החלוץ צפוי לחזור לאימונים.

פלייטר ערך בדיקות מקיפות בעקבות הדימום מהכבד שנוצר אצלו בעקבות מכה שספג במשחק אימון נגד הפועל כפר שלם. בבדיקות התגלתה גם בעיה קרדיולוגית שאמורה להיפתר לאחר בדיקה נוספת, אך בכל מקרה, אם כל הבדיקות יהיו תקינות, הוא יוכל להצטרף לאימונים מהר מהצפוי. עד אתמול האבחנה הייתה שעליו לנוח חמישה שבועות נוספים.

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
בבירה מחכים לו בכיליון עיניים. פלייטר/לילך וייס רוזנברג

מי שצפוי להחמיץ את רוב הסיבוב הראשון הוא מתאוסיניו. הקשר הברזילאי יעבור טיפולים במולדתו במשך מספר שבועות ולאחר מכן וחיזוקים נוספים שיעשה בישראל, יעמוד לרשותם של דראפיץ' וברדה. בבית"ר לא מתכוונים לקחת סיכון בעניינו וגם לאחר שיחלים הוא יחזור בהדרגה לאימונים מלאים. יש לזכור כי הקשר, שחתם כבר לפני חודש וחצי בבית"ר, שהה בבידוד בישראל ועדיין לא הצטרף לאימוני מאמץ מלאים וספרינטים, כך שהחזרה שלו תהיה איטית. השחקן טען לפני טיסתו כי המרפאה אליה יטוס בברזיל תביא להחלמתו המלאה בתוך חודש, אך בבית"ר סקפטיים.

הקבוצה ערכה היום אימון קל ומחר ומחרתיים יתקיימו אימונים כפולים. עיקר העבודה של הצוות המקצועי עם השחקנים תהיה על החלק ההתקפי ומציאת פתרונות מול קבוצות שמצופפות, כמו גם הרצון להכניס לכושר טוב יותר שחקנים כמו ירדן שועה, שהספיק להחמיץ גם באימון היום ונראה מתוסכל. בבית"ר רגועים לגבי שועה ואמרו: "אם ימשיך עם המוטיבציה הזאת וההתנהגות הטובה, הגולים יבואו. זה רק ענין של זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully