וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "העבירה הטכנית שנשרקה נגדי - סכין בגב הקבוצה"

9.11.2020 / 8:20

מאמן עירוני נהריה זעם על השופטים אחרי ההפסד הדרמטי 91:82 להפועל ירושלים: "רק אמרתי לו שיצפה במהלך בלילה בטלוויזיה". עודד קטש: "במצבנו, אני שמח מעצם העובדה שניצחנו". תמיר בלאט: "טיישון תומאס ואני כבר ארבע שנים באותה קבוצה, כאילו אנחנו לומדים יחד בקולג'"

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

הפועל ירושלים הצטרפה אמש (ראשון) לליגת העל עם ניצחון ביתי שהושג אחרי לא מעט קשיים, 82:91 על עירוני נהריה. האדומים יתפנו כעת למשימה החשובה עבורם, המשחק הביתי נגד לימוז' ביום רביעי בליגת האלופות, בעוד הצפוניים הידרדרו למאזן 2:0 ויחפשו ניצחון בכורה ביום חמישי נגד הפועל חיפה.

ירושלים, בסגל החסר שלה, נהנתה מהתיאום העיוור בין תמיר בלאט (18 נקודות, 10 אסיסטים ומדד 27) לטיישון תומאס (19 נקודות, 9 ריבאונדים ומדד 29). "אנחנו כבר שנה רביעית באותה קבוצה, כאילו אנחנו לומדים יחד בקולג'", צחק הרכז הישראלי.

"באתי אגרסיבי מההתחלה, ובמיוחד באתי ליהנות במגרש. זה קשה בלי הקהל, אבל אני חושב שהיום עשיתי עבודה טובה ואני שמח", הוסיף בלאט. "גם כשההפרש ירד, פשוט חשבנו איך לנצח. דיברתי עם החברים שלי לקבוצה".

שחקן הפועל ירושלים טאריק פיליפ עם טיישון תומאס. דני מרון
הוא כבר חד לקראת המשחק הגורלי נגד לימוז'. טיישון תומאס עם טאריק פיליפ/דני מרון

למאמן המפסיד דני פרנקו היו טענות כלפי השופטים. "אני לא אחד שמקלל שופטים או מעליב אותם", הסביר. "כששרקו לחובתנו סל ועבירה, דקה לסיום, צעקתי לשופט 'תראה בלילה בטלוויזיה', ועל זה קיבלתי עבירה טכנית. אנחנו צריכים להוציא התנהגות לא נקייה מהכדורסל, אבל לתת טכנית על דבר כזה? זה מהלך של ארבע נקודות במשחק של שתי נקודות הפרש, וזה סכין בגב הקבוצה".

על המשחק עצמו ועל ההמשך אמר פרנקו: "שתי הקבוצות עשו טעויות, אבל בשתי הדקות האחרונות ירושלים ביצעה כמה מהלכים יפים והתעלתה עם מהלכי כדורסל ברמה גבוהה מאוד, וצריך לתת לה קרדיט על זה. אנחנו צריכים לבנות את הקבוצה שלנו כדי להתמודד ברמה הזאת. אמרתי לשחקנים בסוף הרבע השלישי שלא באנו כדי לצאת עם הפסד מכובד. באנו לנצח, ויש לנו הרבה דברים לתקן. אם לא ננצח במשחק הבא, ההפסד הזה לא יקדם אותנו בשום דבר".

המאמן המנצח, עודד קטש: "אנחנו לא במצב אידיאלי מבחינת כשירות השחקנים והעומק, ויש גם כמה שצריכים להיכנס לכושר יותר טוב, אבל הניצחון הזה היה חשוב לנו - ובשלב הזה אני שמח מעצם העובדה שהשגנו אותו. הרבע השלישי היה הפחות טוב שלנו מבחינה הגנתית. אין לי ספק שבהמשך נהיה יציבים יותר".

בנוגע למפגש עם לימוז', שהפך קריטי לאור ההפסד במחזור הפתיחה באנקרה, אמר קטש: "זה המשחק היותר משמעותי, והוא גם יהיה יותר קשה. השחקנים יודעים מה החשיבות שלו, ואנחנו נעביר להם את זה. צריכה להיות דריכות, כי זה משחק שיכולה להיות לו משמעות גדולה להמשך העונה שלנו".

מאמן ירושלים הודה כי במועדון החליטו להמתין עם ההחלטה להחתים מחליף למלקולם היל הפצוע, לאור העובדה שהמשחק הבא בליגת האלופות, לאחר ההתמודדות עם הצרפתים, צפוי רק בעוד חודש. "יש כמה סיטואציות שצריכות להתבהר, ביניהן חזרתו של ג'ייקובן בראון. המשחק המשמעותי באמת זה לימוז'. כמעט לא ריאלי למצוא שחקן ולקבל ממנו תרומה כבר השבוע, והעובדה שיש אחר כך חלון נבחרת עוזרת לנו לקחת את הזמן".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully