וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעת המשטרה דורשת עונש מאסר של שלוש שנים וחצי לליאור אסולין

8.11.2020 / 16:24

דיון נוסף בעניינו של שחקן העבר, שנעצר על סחר בסמים ב-2018, ייערך עוד שבוע וחצי. עורך דינו: "מבקשים לקבל את המקסימום האפשרי בחוק על מנת שלא ישב מאחורי סורג ובריח"

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

חלוץ העבר ליאור אסולין עשוי להישלח לכלא לשלוש שנים וחצי על סחר בסמים. זהו עונש המאסר שדורשת התובעת המשטרית, לצד פסילת רישיון הנהיגה וקנס שלא יפחת מ-30 אלף שקל. השופט שמאי בקר קבע דיון נוסף ל-18 בנובמבר ובו עשוי להיקבע דינו של כדורגלן העבר, שנעצר על סחר סמים בטלגרס ב-2018.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
ההחלטה תתקבל בקרוב. אסולין/ניב אהרונסון

"הנאשם נעצר למשך 40 יום לראשונה בחייו", אמר עורך דינו של אסולין. "מעבר למשבר ולטראומה של מעצרו שגרם לנאשם הוא קיבל טיפול במסגרת שירות בתי הסוהר. חלק מהמלצה שהנאשם הפנים וזה מהווה הליך מרתיע כדי לרתום אותו ולהביא אותו למצב של רצון לשיקום ואכן כך קרה. בפעם הראשונה בחייו הנאשם נרתם לשיקום, כך עולה מהתסקירים.

"הנאשם הודה בהזדמנות ראשונה עת נחקר במשטרה. לא שמר על זכות השתיקה, לא ניצל את זכות השתיקה, והנאשם הודה בבית המשפט ולקח אחריות בהסדר תיקון של כתב האישום. אני מבקש שבית המשפט יקבל את עמדת שירות המבחן החד משמעית והברורה להליך שיקומי שם הנאשם ביחד עם עונש שהוצע בתחילת הדרך. אנו מבקשים לקבל את המקסימום האפשרי בחוק על מנת שלא ישב מאחורי סורג ובריח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully