וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מוקסלי: "אני הולך לכסח את אדי קינגסטון"

עדי כפיר

6.11.2020 / 17:02

ה-AEW, ארגון ההיאבקות השני בגודלו בעולם, יערוך את אירוע הספיישל האחרון ל-2020 - קרב אליפות העולם שבו המפסיד צריך לומר בקול שהוא מפסיד. האלוף המכהן ג'ון מוקסלי בריאיון לפודקאסט ההיאבקות של אגו טוטאל: "רוצה להמשיך לספק הופעות טובות"

ארגון ההיאבקות השני בגודלו בעולם, AEW, יערוך את אירוע הספיישל האחרון בשנת 2020 FULL GEAR (שידור בלעדי ב-11 בנובמבר ב-21:00 באגו טוטאל), עם קרב על אליפות העולם שבו המפסיד צריך לומר בקול שהוא נכנע, בין האלוף המכהן ג'ון מוקסלי לחברו לשעבר ויריבו אדי קינגסטון.

רגע לפני שהוא נכנס לזירה, מוקסלי (לשעבר אלוף העולם של WWE), התארח בפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" ושוחח עם עדי כפיר ואבירן טוניס על מספר נושאים וגם שלח עקיצה לארגון של וינס מקמהן.

על השנה הראשונה ב-AEW: "היו עליות וירידות. התחלנו בבום גדול עם כמה חודשים של אירועים מטורפים ותגובות אדירות מהקהל באצטדיונים גדולים, אבל כמו שאר העולם נאלצנו למצוא דרכים חדשות להפיק את האירועים בגלל מגפת הקורונה. לא החמצנו אירוע אחד כי זה חשוב לענף ההיאבקות ש- AEWתמשיך להתקיים כדי שתהיה אלטרנטיבה בינלאומית אמיתית, כדי שנוכל להגיע ולערוך אירועים במקומות כמו ישראל, אנגליה ועוד, כי יש כמות אדירה של קהל ברחבי העולם שמשווא לזה".

כהונתו כאלוף העולם של AEW: "הכל השתנה במרץ (ישר אחרי הזכייה שלו בתואר) והיה לי חשוב למצוא דרכים חדשות לתקשר עם הקהל. עבורי האפשרות לספר סיפורים, לעזור לאנשים ולספק השראה באמצעות ספורט ובידור כדי להסיח את דעתם ממה שקורה בחוץ היא חיונית. זה לא ייאמן כמה היאבקות מקצוענית היא בעלת עוצמה והשפעה. כפנים של AEW הייתי צריך לשמור על ראשי מורם ולשמש דוגמא לקהל בבית איך לעולם לא להיכנע, הייתי צריך ליצור יציבות בתקופה מאוד לא יציבה. זכיתי בכל התארים האפשריים ב-WWE ואין לזה משמעות בעיניי כיום, אני רוצה להמשיך לספק הופעות טובות ולספר סיפורים עד שכבר לא אוכל להמשיך לעשות זאת עוד".

על קרב האליפות מול חברו הטוב קינגסטון: "אנחנו מכירים שנים רבות, אבל לא ראיתי אותו המון זמן. כשגיליתי שהוא מגיע להופעה חד פעמית (שבזכותה הוא קיבל חוזה) ידעתי שהוא יספק הופעה בלתי נשכחת. אני שומר על מעגל חברים מאוד מצומצם, אבל הוא אחד האנשים שתמיד רציתי שיהיו קרובים, עד שהוא תקף אותי מאחור".

מוקסלי המשיך ואמר: "כל הסיפורים שהוא סיפר על השנים בהן הוא נאלץ לקרוע את עצמו מבחינה פיזית או למכור את הציוד שלו כדי להמשיך להתקיים כלכלית כל זה נכון, אבל אני לא מבין מאיפה מגיעה המרירות מצדו, אולי הוא חושב שהגיע לו להיות כאן מההתחלה. בגלל זה, אני הולך לכסח אותו כדי שהוא יוכל להתאפס על עצמו. ברגע שנהיה רק שנינו בזירה, בלי המפגרים שהוא מסתובב איתם, ולא יהיה לו מקום לתירוצים והאשמות הוא יבין בדיוק למה אני אלוף העולם של AEW".

לסיום שלח מסר לקהל הישראלי: "יש קהל אוהדי היאבקות מטורף ומלאי תשוקה בישראל, ביקרתי שם בעבר. עד שנוכל לחזור ולהופיע ברחבי העולם ולספק רגעים בלתי נשכחים גם לקהל הישראלי, אני שמח שאנחנו יכולים לשדר אצלכם את AEW בכלל ואת אירוע הספיישל הקרוב בפרט. בתקווה שנוכל להשיג אוהדים חדשים ל-AEW, לספר סיפורים טובים וליהנות ביחד. אני מקווה שזו התחלה למערכת יחסים שלנו כארגון עם הקהל הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully