וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזק כלכלי, מקצועי, תדמיתי ונפשי: הפלונטר של דן איינבינדר ובית"ר ירושלים

5.11.2020 / 22:42

בית"ר ירושלים פיטרה את דן איינבינדר, הוא לא יוכל לשחק עד ינואר ותביעת הבוררות תצא בקרוב לדרך. יהיו בה תצהירים של אנשי מקצוע, עדויות, הודעות sms והרבה מאוד כסף על הפרק. השאלה היא למי הבורר יאמין

תקציר ה-4:2 של הפועל באר שבע מול באייר לברקוזן/ספורט 1

לאחר שהיום (חמישי) בית"ר ירושלים הודיעה למעשה כי היא מפטרת את דן איינבינדר, השלב הבא הוא השלב המשפטי. לאיינבינדר יש בבית"ר העונה חוזה בגובה של כ-310 אלף יורו נטו, ממנו הסכים לחתום על קיצוץ של 30%. מספר ימים לאחר הקיצוץ נודע לשחקן כי הוא אינו בתכניות ומהנקודה הזאת יצטרך הבורר להחליט מהו סכום הפיצוי המגיע לשחקן, כאשר תביעת הבוררות של השחקן תכלול נזק מקצועי, כלכלי, תדמיתי ונפשי, כולל העובדה שפוטר לאחר סיום החלון ולא יוכל למצוא קבוצה עד לחודש ינואר.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
בצומת דרכים בקריירה. דן איינבינדר/לירון מולדובן

מי שמייצג את השחקן הוא עורך הדין רועי רוזן. כבר עתה ברור כי התביעה תכלול תצהירים של אנשים שעבדו ועובדים במועדון ועדויות רבות, בינן של יוסי בניון, רוני לוי, סלובודן דראפיץ, משה חוגג ואלי אוחנה. בצד של השחקן בטוחים שיש להם קייס ברור לפגיעה משמעותית מעבר לצד הכלכלי ונזקים כבדים שנגרמו לשחקן, שעד לפני מספר חודשים השתייך לסגל הנבחרת ולפיכך הוא ראוי לפיצוי משמעותי מעבר להשלמת שכרו עד לתום העונה.

בית"ר עצמה טוענת כי לאחר שהודיעה לשחקן שהוא אינו בתכניות הוא היה מחוייב להקטין נזק ולהיענות לאחת מהאפשרויות שעמדו בפניו, כאשר לטענתם לאורך היום היו הצעות כתובות מחדרה, קרית שמונה, הפועל תל אביב, אשדוד וגם בני יהודה, אך השחקן פסל אותן. בסופו של הליך הבורר יצטרך להחליט בהתאם לעדויות ולהוכחות שיוצגו בפניו למי להאמין. אם יאמין לבית"ר, היא בסך הכל תצטרך להשלים את שכרו. אם יאמין לשחקן, בית"ר תצטרך לשלם פיצוי גבוה בהרבה מעבר לשכרו של איינבינדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully