וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שחררה את דן איינבינדר, לא יוכל לשחק בקבוצה אחרת עד ינואר

5.11.2020 / 20:03

הירושלמים הודיעו על סיום העסקתו של הקשר, לאחר שלא הסכים לעבור לקבוצה אחרת: "כיבדנו את דן, אך מבחינתנו הוא לא חלק מהקבוצה יותר"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (חמישי) על סיום העסקתו במועדון של הקשר דן איינבינדר, מי שהיה קפטן הקבוצה, וזאת מכיוון שלא הסכים לעבור לקבוצה אחרת. איינבינדר בן ה-31 גדל במועדון וזו הקדנציה השלישית שלו, כאשר חזר לירושלים בספטמבר 2018 עם חוזה לשלוש שנים. הוא שימש כקפטן הקבוצה וגם הספיק לרשום שמונה הופעות בנבחרת ישראל, אך בשלהי העונה הקודמת לא נכלל בסגל בגלל סכסוך עם המועדון ואף שקל תביעה בשבועות האחרונים.

איינבינדר לא הפך לשחקן חופשי שכן לא שוחרר לפני סיום החלון, ולפיכך הוא לא יוכל לחתום בקבוצה אחרת בישראל לפני פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
סוף הדרך. דן איינבינדר/לירון מולדובן

בהודעת המועדון נכתב: "לפני כארבעה חודשים הודיע המועדון לשחקן כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה הנוכחית והלאה. המועדון הציע לדן לחפש לעצמו ואף לעזור לו למצוא קבוצה שתקלוט אותו, והבטיחה לו כי שכרו לא ייפגע ולו בשקל אחד. כמו כן, במהלך ארבעת החודשים האחרונים, קיבל השחקן את כל האפשרויות להמשיך ולהתאמן עם הקבוצה, על מנת שלא לפגוע בו מקצועית, תוך כדי הבהרה כי החלטת המועדון נעשית עקב שיקולים מקצועיים ורצון לקדם שחקנים אחרים בתפקיד.

איינבינדר ונציגיו בחרו לדחות כל בקשה שהגיעה אליו. מספר רב של קבוצות התעניינו בשחקן ואף ראו בו שחקן מפתח לכל דבר, בעוד בית"ר מצידה הבהירה כי לא יוכל לשחק בשורות המועדון עוד. לאורך כל הדרך כיבדנו את דן, אך בסופו של דבר הוא בחר להישאר במועדון למרות שתנאיו לא היו נפגעים אם היה עובר. לאחר התייעצות משפטית ארוכה, ובצער רב, הודענו לדן על סיום העסקתו, ומבחינתנו הוא אינו חלק מסגל הקבוצה יותר. אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully