וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי חיפה נפגשו עם צ'ארון שרי במטרה להאריך את חוזהו

5.11.2020 / 18:49

הירוקים רוצים לשמור על הקשר ההולנדי, בקרוב ייפגשו עם שחקנים נוספים. שביעות רצון מיכולתו של חבשי, התלבטות לגבי כמה עמדות לקראת אשדוד

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

ראשי מכבי חיפה אמנם סיימו את נושא הרכש עוד לפני היום האחרון לחלון ההעברות, אבל במועדון חושבים כבר על העונות הקרובות והיום (חמישי) נפגשו עם נציגיו של צארון שרי במטרה להאריך את חוזהו. בנוסף לקשר ההולנדי, בחיפה ייפגשו בזמן הקרוב עם שחקנים נוספים במטרה להבטיח את המשך דרכם במועדון.

שרי בן ה-32 סיים את העונה הראשונה שלו במדי מכבי חיפה עם 10 שערי ליגה ו-11 בישולים, והעונה כבש פעם אחת בליגה ועוד פעמיים במוקדמות הליגה האירופית, כולל שער מרהיב לרשת טוטנהאם.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. דני מרון
הסנונית הראשונה? צ'ארון שרי/דני מרון

ללא קשר לכך, בחיפה חילקו מחמאות גדולות לעאיד חבשי. הבלם שאיבד שנה שעברה את מקומו ברוטציה, מקבל את הקרדיט מברק בכר ובמועדון מרוצים מאוד מיכולתו. "חבשי עשה התקדמות אדירה בחודשיים האחרונים", אמר גורם במועדון. "אנשים כנראה שכחו שהוא היה שחקן נבחרת ולאט לאט הוא חוזר ליכולת הטובה שלו ואף משפר דברים".

בנוגע למשחק מול מ.ס אשדוד במוצאי שבת, המאמן בכר מתלבט בנוגע לעמדת הקשר ההתקפי, שם ישנה התלבטות בין יאניק וילדסחוט לדולב חזיזה, וכן לגבי עמדות המגנים והשוער. יובל אשכנזי הפצוע יחסר לירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully