וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ברסקי וממן יקבלו שכר מופחת עד תחילת 2021, עידו לוי קיצץ ונשאר

5.11.2020 / 18:33

שכרם של השניים יעלה רק לאחר מכן, כדי לעמוד במסגרת התקציב שדרשו במשרד האוצר. הבעלים יואב כץ ביצע קיצוצים נוספים

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ עמד במסגרת התקציב שדרשו במשרד האוצר לטובת קבלת רשת בטחון כלכלית וזאת למרות שלוש ההחתמות האחרונות, כך לפי גורמים המעורים בפרטים. לוואלה! ספורט נודע שלמרות שלא הצליח לשחרר שחקנים מלבד שניר טליאס, כץ הגיע לסיכום עם רוסלן ברסקי וחנן ממן לפיו השניים יקבלו שכר מופחת עד תחילת שנת 2021 ולאחר מכן יעלה שכרם וזאת על מנת לעמוד במסגרת.

בנוסף, נודע לוואלה ספורט כי עידו לוי שסיכם על הישארותו קיצץ במענקי הנקודות בחוזה שלו וזה יקבל אותם רק אם ייטול חלק במשחקים ולא באופן אוטומטי כפי שהופיע בחוזה המקורי שלו. בנוסף עשה כץ קיצוצים נוספים וכל זאת על מנת לצרף את ממן,ברסקי ויהב גורפינקל.

כעת עם ההחתמה של השלושה רף הציפיות במועדון עלה: "ברגע שחיים סילבס קיבל שלושה שחקנים ברמה הזו שהם שחקנים מובילים בליגה בעונות האחרונות אז אין ספק שהציפיות הן לעלות מהר בטבלה, "אמר גורם במועדון "העובדה שברסקי וממן מכירים את המועדון רק תורמת".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דני מרון
לא חרג מהמסגרת שדרש משרד האוצר. יואב כץ/דני מרון

ברסקי, שהיה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-2018 וחזר לקדנציה שנייה בהפועל חיפה, אמר לאחר המעבר: "שמח לחזור למועדון החם והאוהב הזה. אני בטוח שנעשה עונה מדהימה כמו בפעם הקודמת שהייתי במועדון". יואב כץ הוסיף: "אני שמח מאוד שרוסלן חוזר אלינו, יש לנו זיכרונות טובים מאוד מהפעם הקודמת ששיחק אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully