וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה על הרביעייה של בית"ר: "כשהסכר נפרץ ראו את הכישרון בקבוצה הזאת"

4.11.2020 / 21:58

בית"ר ירושלים חגגה 0:4 על חדרה בזכות מחצית שנייה מרשימה, ברדה: "אנחנו צריכים ליהנות, הקהל צריך ליהנות, ואז הכול יגיע". אוחנה: "רוצים להציג כדורגל שישמח את הקהל שלנו". מימר: "חדרה משלמת מחיר יקר על החזרה המהירה של הכדורגל"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

ידענו שיש לקבוצה הזאת פוטנציאל, וזה מתחיל להיראות טוב. בית"ר ירושלים הביסה הערב (רביעי) 0:4 את הפועל חדרה במשחק השלמה מהמחזור השני בליגת העל, כשאת כל ארבעת השערים היא כובשת במחצית השנייה. אחרי מחצית ראשונה חלשה במיוחד, הצמד אלירן עטר את מיכאל אוחנה התפוצצו עם שלושה שערים מהירים, ושלום אדרי חתם את התוצאה בתוספת הזמן. אוחנה, שכבש גם מול הפועל תל אביב, הזכיר כמה כישרון יש בקבוצה הזאת, וכמה גבוה היא יכולה לטפס אם הכל יתחבר.

מיכאל אוחנה חוגג שער לזכות בית"ר ירושלים. דני מרון
מיכאל אוחנה חוגג שער לזכות בית"ר ירושלים/דני מרון
שלום אדרי חוגג שער לזכות בית"ר ירושלים. דני מרון
שלום אדרי חוגג שער לזכות בית"ר ירושלים/דני מרון

שי ברדה, אחד המאמנים של בית"ר, אמר בסיום: "ניצחון חשוב, בזכות היכולת. המחצית הראשונה לא הייתה טובה וצריך לתת עליה את הדעת. אבל כשהסכר נפרץ ראו את הכישרון בקבוצה הזאת. שמח על הניצחון הראשון. ההבדל בין המחציות? במחצית הראשונה יצאנו ללחץ אבל לא חטפנו ולא היינו מדויקים. אחרי שהגול נכנס הכל נפרץ. עכשיו חושבים על בני יהודה, משחק שלישי בשבעה ימים, ונקווה להיראות כמו המחצית השנייה ולא הראשונה.

"בית"ר ירושלים, את רק אומרת את השם ויש המון ציפיות. אבל אני אתן לאחרים לדבר על המטרות. בשביל להציב מטרה רחוקה צריך להיראות יותר טוב מאשר בחצי הראשון. כשנחבר יותר דקות טובות אפשר להגדיר יעדים. יש כישרון, אבל יש הרבה דברים שצריך לעשות.

"מקום שני? לא מסתכל על הטבלה. זה מוקדם. זו עונה הזויה עם הקורונה, בואו ניתן לזה להתחבר. אנחנו צריכים ליהנות, הקהל צריך ליהנות, ואז הכול יגיע".

מיכאל אוחנה: "הכל משמים. עברתי תקופה לא קלה, עבדתי קשה, עם אמונה חזקה, וחזרתי לעשות את מה שאני אוהב. אני שמח שהקבוצה עבדה קשה. המטרות שלנו זה להשתפר ממשחק למשחק. המטרה היא רק להיות טוב יותר מאימון לאימון. אנחנו רוצים להציג כדורגל שישמח את הקהל שלנו. אנשים מבחוץ חושבים על מטרות? המטרה שלנו היא אחת ויחידה - להשתפר כל משחק".

מיכאל אוחנה חוגג שער לזכות בית"ר ירושלים. דני מרון
מיכאל אוחנה חוגג שער לזכות בית"ר ירושלים/דני מרון

שרון מימר, שקבוצתו דווקא פתחה טוב את המשחק והייתה מסוכנת במחצית הראשונה, אמר: "מתוסכל, מאוכזב. אפשר לחלק את המשחק הזה לשני חלקים - עד שהתעייפנו, ואחרי זה. ברגע שהגול הגיע נפלנו מהרגליים, גם מעייפות וגם מנטלית. עם ההכנה שעשינו, שלא מספיקה אפילו ל-60-50 דקות, אנחנו משחקים הרבה. ואיבדנו גם שני שחקנים. חדרה משלמת מחיר יקר על החזרה המהירה של הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully