וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חנן ממן סיכם לשנתיים, עידו לוי יישאר

עודכן לאחרונה: 3.11.2020 / 18:38

כץ התפשר על השכר, השחקן הוריד את הדרישה לחוזה לשלוש שנים ואמור לחתום. הבלם, שמוערך ע"י סילבס, יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

חנן ממן סיכם עקרונית בהפועל חיפה לשנתיים. השחקן שוחח אתמול (שני) עם הבעלים יואב כץ והשניים הגיעו לסיכום. כץ בא לקראת השחקן מבחינת תנאיו, וממן מנגד הסכים להוריד את הדרישה לשלוש שנים ויחתום לשנתיים.

כעת מחכה ממן למסמך הרשמי שיגיע אליו מהמועדון, ובחיפה הבהירו לו שתוך 24 שעות הוא יקבל את המסמכים הרשמיים על מנת לעבור עליהם ולחתום. בחיפה מקווים מאוד שלא יקרה משהו דרמטי שימנע את העסקה וממן אכן יצטרף.

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
חוזר. חנן ממן במדי הפועל חיפה/ברני ארדוב

בנוסף, בקבוצה מחכים לתשובה מיהב גורפינקל. במכבי חיפה מעדיפים שהמגן יעבור לבני יהודה כחלק מעסקת ירדן שועה אך בהפועל חיפה מעריכים שגורפינקל יעדיף לשחק אצלם ויבהיר זאת ליריבה העירונית.

במקביל במועדון פועלים בניסיון לשחרר שחקנים. שניר טליאס הצעיר עזב, אך בחיפה רוצים לשחרר שחקן או שניים עם משכורות משמעותיות.

עידו לוי צפוי להישאר בהפועל חיפה. אחרי שבמועדון ביקשו מהבלם למצוא קבוצה אחרת, שוחחו הצדדים וסוכם עקרונית שהבלם יישאר במועדון. לוי מוערך מאוד על ידי המאמן חיים סילבס ואם אכן יישאר לפי הסיכום הנוכחי, הוא יקבל הזדמנות להוכיח שמקומו ברוטציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully