וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חוגג נפגש עם איינבינדר וזהבי בניסיון למצוא פתרונות

עודכן לאחרונה: 4.11.2020 / 8:34

במועדון רוצים למצוא קבוצות לשניים לפני תום מועד ההעברות. אשדוד מעוניינת בקשר. דראפיץ' מודאג מהלו"ז הצפוף לפני המשחק מול חדרה (ד', ספורט 3, 20:00). אוראל דגני: "מאמין שנשתפר ממשחק למשחק"

מחזור 2הסתיים04/11/2020
בית"ר ירושלים
  • עטר (59)
  • אוחנה (62)
  • אוחנה (75)
  • אדרי (90)
0
    הפועל חדרה
    תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

    יומיים לסיום חלון ההעברות, בבית"ר ירושלים מחפשים למצוא פתרון מול דן איינבינדר ואור זהבי. בעלי בית"ר משה חוגג הזמין היום את השניים למשרד בבית וגן, בשיחות בהן נכח גם היו"ר אלי אוחנה, והסביר לשניים את ההחלטה המקצועית והצורך בכך שימצאו קבוצות לפני תום מועד ההעברות. חוגג הבהיר לשניים כי הוא לא מתכוון לפגוע בהם ובתנאים שלהם, שהוא מעריך אותם ושההחלטה היא אך ורק מקצועית.

    בדן איינבינדר מעוניינות מספר קבוצות, ביניהן מ.ס. אשדוד ואילו בזהבי התעניינו בני יהודה ואשדוד. יחד עם זאת, במידה והשניים לא ימצאו קבוצה עד לתום החלון הקבוצה לא צפויה להתיר את חוזיהם, כאשר במקרה של זהבי, שמסיים חוזה בסיום העונה, ייתכן ויוצע לו להישאר בתנאי שיחתום על אופציה לשנה או שנתיים נוספות, במידה והמועדון יחליט להשאירו. בבית"ר מעוניינים לסיים את הסאגה עם השניים בצורה מכובדת ולא להיגרר לערכאות משפטיות.

    מחר תפגוש בית"ר את הפועל חדרה בטדי (20:00, ספורט3 ורדיו גלי ישראל). סנטיאגו אוקמפוס ואורן ביטון צפויים להחליף את שי קונסטנטין ואורי מגבו ב-11, כאשר ישנה התלבטות בין אופיר קריאף לאביאל זרגרי בקישור. בחלק הקדמי עוזיאל פרדו אמור לפתוח לצידו של אלירן עטר, כאשר ירדן שועה, שעדיין לא בכושר מלא, יפתח על הספסל. שי קונסטנטין, שסובל מנקע בקרסול לא ייכלל בסגל, ומצטרף לגליאופילו פלייטר ומתאוסיניו שייעדרו לפחות בחודש הקרוב.

    מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "זאת התחלה לא קלה אחרי התקופה המוזרה שעברה על הכדורגל שלנו ואנחנו ישר נכנסים לשלושה משחקים רצופים. זה אף פעם לא קרה לי ואני לא יודע איך נתנהל עם העומסים האלו בהמשך. אנחנו הולכים לקראת המשחק מול חדרה עם הרבה ביטחון וכוונה לקחת 3 נקודות. אם נוכל לשלב כישרון ועבודה קשה, אין ספק שתהיה לנו קבוצה פנטסטית, אטרקטיבית וטובה". הבלם אוראל דגני הוסיף: "אני מאמין שנשתפר ממשחק למשחק וניראה טוב יותר. חדרה קבוצה מוכשרת. מתחיל להיווצר עומס בגלל כמות המשחקים, אבל עברנו את זה גם בסוף העונה שעברה אז אני מקווה שנעבור את זה בצורה טובה".

    הרכב משוער: ניצן, אוקמפוס, דגני, קונטה, אורן ביטון, קריאף, מוחמד, ורד, אוחנה, פרדו, אלירן עטר

    סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים עם אוראל דגני. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
    דראפיץ' ודגני/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

    טריוויה

    * מדובר במשחק דחוי מהמחזור השני. שתי הקבוצות נפגשו במחזור השני בטדי גם לפני שנתיים, ואז אנז' פרדי פלומן העניק להפועל חדרה ניצחון 0:1.

    * כל שלושת המפגשים מאז הסתיימו בניצחונות של בית"ר ירושלים, בהפרש שערים מצטבר של 1:9.

    * זה משחק ביתי ראשון העונה של בית"ר בליגה. היא ללא הפסד בששת משחקי הבית האחרונים, אם כי ארבעה מתוכם הסתיימו בתיקו.

    * שרון מימר, שאימן את בית"ר במשך חצי שנה ב-2017, ניצח במשחק הראשון מולה כמאמן (0:1 עם הפועל כפר סבא בינואר 2016) אבל מאז לא הצליח לעשות זאת שוב. היו לו חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

    sheen-shitof

    מחיר חסר תקדים

    המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

    בשיתוף Epilady

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully