וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה נוספת להפועל ירושלים: מלקולם היל שבר את ידו, ייעדר לפחות חודש וחצי

2.11.2020 / 13:49

אחרי ההדחה מגביע ווינר וההפסד בפתיחת ליגת האלופות, הפורוורד האמריקני מצטרף לג'ייקובן בראון במצבת הפצועים ויחמיץ בין שישה לשמונה שבועות. המשחק נגד לימוז' בשבוע הבא יועבר לישראל

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

הצרות לא מפסיקות לנחות על הפועל ירושלים. לאחר פציעתו בכתף של ג'ייקובן בראון, ההדחות מהפיינל אייט של ליגת האלופות ומחצי גמר גביע ווינר, עזיבתו של לוקה מיטרוביץ' ופתיחת העונה האירופית בהפסד באנקרה - האדומים קיבלו היום (שני) בשורה רעה נוספת: מלקולם היל שבר את ידו וייעדר בין שישה לשמונה שבועות.

היל (25, 1.98) היה אמור להיות העוגן ההתקפי העיקרי של ירושלים העונה, בעיקר לאחר פציעתו של בראון. הוא נפגע במהלך ההפסד להפועל חולון בשבת, ומתברר שחומרת הפציעה רצינית במיוחד. במועדון שוקדים ממילא על החתמת זר חדש, שיעבה את הקו הקדמי במקומו של מיטרוביץ', וייתכן שכעת יזדקקו לשקול הבאת שחקן מסוג אחר או שחקן נוסף.

שחקן הפועל ירושלים מלקולם היל מול שחקן הפועל באר שבע נתן ג'ורקוביץ. לירון מולדובן
חדשות רעות. היל/לירון מולדובן

פציעתו של היל מגיעה בתזמון אומלל מבחינתו של עודד קטש, מאחר שהקבוצה כבר סוחבת הפסד אחד במסגרת האירופית - ובשבוע הבא כבר תשחק נגד לימוז'. בעקבות שינוי הפורמט בליגת האלופות, שלב הבתים יימשך שישה מחזורים בלבד ורק שתי הראשונות בכל בית יעלו לשמינית הגמר, כך שבירושלים מבינים כי עליהם לפעול מהר.מחזיקת גביע המדינה נענתה בחיוב לבקשתה של לימוז' להחלפת הביתיות, כך שהמשחק הקרוב ביניהן ייערך בישראל, לאור התחלואה הגוברת והסגר שעליו הוכרז בצרפת. תשובה דומה קיבלה שולה מהפועל חולון. על כן, משחקה של חולון מול הפועל חיפה שאמור היה להתקיים ב-11 בנובמבר, נדחה למועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully