וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר שף: דלווין קוק העניק למינסוטה ניצחון מדהים בגרין ביי

עודכן לאחרונה: 2.11.2020 / 6:31

ארבעה טאצ'דאונים של הרץ האחורי של הווייקינגס הקנו להם ניצחון 22:28 על הפאקרס בלמבו. פיטסבורג עדיין בלתי מנוצחת אחרי 24:28 בבולטימור, בפאלו גברה בשיניים על הפטריוטס, ניצחון ראשון לטואה טגובילואה כפותח במיאמי, על הראמס. מהפך ענק לדנבר על הצ'ארג'רס

דלווין קוק שחקן מינסוטה וייקינגס. Dylan Buell, GettyImages
ארבעה טאצ'דאונים מופלאים. דלווין קוק מבצע את הגרסה שלו ל"למבו ליפ"/GettyImages, Dylan Buell

דברים מוזרים קורים ב-NFL. אחד מהם, למשל, הוא הגעה של מינסוטה, במאזן 5:1, למפגש עם ארון רוג'רס וגרין ביי, במאזן 1:5, שבו הווייקינגס יוצאים מנצחים. דלווין קוק רשם ארבעה טאצ'דאונים ב-22:28 על הפאקרס.

פיטסבורג הנהדרת שמרה על האנדזון פעמיים בדקות הסיום והכניעה בבולטימור את הרייבנס 24:28. בפאלו הצליחה לכפות על קאם ניוטון איבוד חצי דקה לבאזר וניצחה בבית את ניו אינגלנד לראשונה מ-2011, 21:24. סינסינטי הנחילה הפסד שני ברציפות לטנסי, 20:31, אינדיאנפוליס לא התקשתה למגר את מתיו סטאפורד ודטרויט עם 21:41.

טואה טגובילואה פתח לראשונה כקוורטרבק במיאמי והוביל את הדולפינס לניצחון 17:28 על לוס אנג'לס ראמס. פטריק מהומס וקנזס סיטי טיילו ב-9:35 הביתי על ניו יורק ג'טס, לאס וגאס ריידרס ניצחה במשחק רדוף רוחות בקליבלנד 6:16.

בסדרה השנייה היינו עדים לשלושה משחקים פרועים. בדנבר, הברונקוס מחקו פיגור 24:3 כדי לנצח בשניית הסיום את לוס אנג'לס צ'ארג'רס 30:31. סיאטל גברה על סן פרנסיסקו 27:37. ניו אורלינס ניצחה את שיקגו בהארכה. פילדלפיה הכניעה את דאלאס 9:23 בסאנדיי נייט.

בן רות'לסברגר שחקן פיטסבורג סטילרס. Todd Olszewski, GettyImages
0:7, בייבי. בן רות'לסברגר והסטילס על הסוס/GettyImages, Todd Olszewski

גרין ביי (2:5) - מינסוטה (5:2) 28:22

לפעמים דרך שתי נקודות עובר רץ ישר אחד. דלווין קוק לא באמת רץ ישר, הוא זגזג ימינה, שמאלה ובעיקר קדימה וריטש את הפאקרס עם 163 יארד ושלושה טאצ'דאונים על הקרקע ועוד 63 יארד ותפיסה באנדזון - ארבעה טאצ'דאונים בסך הכול. ובכל זאת, אף על פי שהווייקינגס שלטו במשחק והובילו 14:28 ברבע הרביעי, הפאקרס היו על סף מהפך, אבל הגנת הווייקינגס הורידה את הכדור מהידיים של ארון רוג'רס בשניות הסיום והבטיחה את הניצחון.

קירק קאזינס רשם 160 יארד באוויר ואת המסירה לקוק לטאצ'דאון, רוג'רס סיים עם 291 יארד ושלושה טאצ'ים, אבל ברוב שלבי המשחק לא היה במיטבו ובעיקר רדף אחרי הסגולים. את כל המסירות לאנדזון חילק רוג'רס לדבאנטה אדאמס, שהפך למטרה המועדפת עליו. אדאמס רשם שלושה טאצ'דאונים במשחק ובסך הכול חמישה מול הווייקינגס העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בולטימור (2:5) - פיטסבורג (0:7) 28:24

הגנת הסטילרס הפגינה עוצמה בדקות הסיום, כשעצרה פעמיים את לאמאר ג'קסון, פעם אחת בפאמבל ופעם נוספת בזריקה שלו לאנדזון. פיטסבורג עדיין בלתי מנוצחת לאחר משחק הפכפך, בו נטלה את היתרון בפעם האחרונה והמשמעותית ביותר 7:29 דקות לסיום עם טאצ'דאון של בן רות'לסברגר לצ'ייס קלייפול. ביג בן סיים עם 182 יארד ושני טאצ'ים, כשג'קסון סגר משחק של 208 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים אוויריים, בנוסף לפאמבל. 113 יארד על הקרקע לג'יי קיי דובינס.

בפאלו (2:6) - ניו אינגלנד (5:2) 21:24

קאם ניוטון הוביל את הפטריוטס לאורך מגרש שלם והיה מוכן להמשיך מסורת של ניו אינגלנד מאז 2011 - לנצח בבפאלו. אלא שניוטון, כמו ניוטון העונה, דאג להשאיר את הניצחון במגרש של היריבה כששמט את הכדור חצי דקה לסיום והותיר את הניצחון בידי הקבוצה הביתית, שסוגרת מחצית עונה ראשונה מצוינת. בפאלו הייתה צריכה על הנייר לסגור את זה מוקדם יותר, אבל ג'וש אלן והבילס התקשו במחצית הראשונה לפצח את הגנת הפטריוטס, ונעזרו בצמד הרצים דווין סינגלטרי (86 יארד) וזאק מוס (81 יארד ושתי גיחות לאנדזון) כדי לעלות ליתרון. ניוטון סיים עם 174 יארד ללא טאצ'דאון באוויר וטאצ'דאון אחד בריצה, 102 יארד וטאצ'דאון לדמיאן האריס האלמוני, שכיכב בניו אינגלנד חסרה ביותר.

סינסינטי (5:1:2) - טנסי (2:5) 20:31

הטייטאנס היו על גג העולם עד לפני שבועיים, אבל נחתו לקרקע, ואם ההפסד לפיטסבורג עוד היה נסבל, במשחק באוהיו הם לא הפסיקו לרדוף. ג'ו בורו סגר משחק סולידי עם 249 יארד ושני טאצ'ים, ג'ובאני ברנארד רשם על הקרקע 62 יארד וגיחה לאנדזון. 233 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד לריאן טנהיל, 112 יארד וטאצ'דאון לדרק הנרי, שבניצחון או הפסד, תמיד מספק את הסחורה.

קליבלנד (3:5) - לאס וגאס (3:4) 16:6

קבוצה אחרת שחוזרת אל הקרקע היא קליבלנד, שהתקשתה מאוד בבית מול הריידרס ובעיקר מול הרוח העזה. דרק קאר רשם את הטאצ'דאון היחיד במשחק עם פתיחת הרבע הרביעי כשמסר לידיו של האנטר רנפרו וקבע 6:13, ומשם הריידרס הוסיפו שער שדה ושמרו על היתרון. 112 יארד וטאצ'דאון לקאר, 122 יארד בלי תפוקה לבייקר מייפילד.

קנזס סיטי (1:7) - ניו יורק ג'טס (8:0) 9:35

זה היה משחק מותח מהשנייה הראשונה ועד השנייה ה-232, אז עלו הצ'יפס ליתרון ולא הביטו לאחור מול הקבוצה הכי עגומה ב-NFL. פטריק מהומס שייט עם משחק מהומסי טיפוסי של 416 יארד באוויר וחמש מסירות לטאצ'דאון, כשהנהנים העיקריים הם טראוויס קלסי הנהדר, עם 109 יארד וטאצ'דאון, וטייריק היל שסיים עם 98 יארד וצמד. 133 יארד בעוד משחק לא מרשים, בלשון המעטה, לסאם דארנולד.

מיאמי (3:4) - לוס אנג'לס ראמס (3:5) 17:28

שיחת השבוע בדרום פלורידה הייתה הפתיחה הצפויה של טואה טגובילואה, הקוורטרבק מהוואי. טגובילואה מסר לטאצ'דאון ראשון בקריירה במחצית הראשונה, שהייתה נפלאה במיאמי בעיקר בצד ההגנתי. הדולפינס גרמו לג'רד גוף לאבד את הכדור ארבע פעמים, פעמיים באוויר ופעמיים ביבשה, וירדו להפסקה ביתרון 10:28, כשבמחצית השנייה הם מאפשרים לראמס לרשום רק טאצ'דאון אחד. טואה סיים עם 93 יארד וטאצ'דאון, מיילס גסקין הוסיף טאצ'דאון על הקרקע וגם ההגנה (דרך אחת החטיפות לגוף) והקבוצה המיוחדת עלו על הלוח בעצמן. מיאמי נראית סבבה.

דטרויט (4:3) - אינדיאנפוליס (2:5) 41:21

הצהרת כוונות של שתי הקבוצות. הליונס הוכיחו שוב שהם לא מסוגלים להיות רציניים, הקולטס השתוו לטנסי בראש בית הדרום ולא מתכוונים לוותר על הבכורה. 262 יארד ושלושה טאצ'ים לפיליפ ריברס. שתיים מהמסירות שלו לאנדזון תפס נייהים היינס, שקינח עם פליק פלאקים מופלאים לאחר הטאצ'דאון. 336 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד למתיו סטאפורד, שמשרת בעיקר את מחזיקיו בפנטזי ופחות את הליונס.

דנבר (4:3) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (5:2) 30:31

מה הצ'ארג'רס לא יעשו כדי להפסיד? לוס אנג'לס אחזה במושכות והובילה 3:24, אבל אז עשתה את מה שהיא יודעת הכי טוב: שטויות. המארחים כרסמו ביתרון, אפשרו ללוס אנג'לס לשים רק שני שערי שדה ברבע הרביעי וקיבלו את ההזדמנות עם דרייב אחרון, שבסיומו, בסיוע עבירה, כמובן, של לוס אנג'לס, מסר דרו לוק לקיי ג'יי אמלר באנדזון וקבע 30:30. ברנדון מקמאנוס היה אמור להשחיל את נקודת הניצחון וכך אכן עשה. שמח ומבדח במייל היי.

לוק סיים עם 248 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד, פיליפ לינדזי רשם 83 יארד וטאצ'דאון על הקרקע. בצ'ארג'רס, ג'סטין הרברט זרק ל-278 יארד, שלושה טאצ'ים וצמד איבודים.

סיאטל (1:6) - סן פרנסיסקו (4:4) 27:37

זה היה, כמו שנאמר במקומותינו, "משחק על 6 נקודות", ואת 6 הנקודות קטף ראסל וילסון ארבע פעמים, כשמסר לארבעה טאצ'דאונים, שניים מהם לדי קיי מטקאלף הנהדר, שסיים עם 161 יארד באוויר. סיאטל הייתה הקבוצה העדיפה והובילה בפער דו ספרתי לכל אורך המחצית השנייה. ג'ימי גארופולו פתח בניינרס, אבל סופסל ברבע הרביעי לאחר שהשלים 84 יארד ללא טאצ'דאון, ומחליפו ניק מאלנס רשם 15 דקות אדירות שהסתכמו ב-238 יארד ושני טאצ'ים והתניע את התקפת הניינרס. האם ג'ימי ג'י בדרך לספסל?

שיקגו (3:5) - ניו אורלינס (3:4) 26:23 (הארכה)

"אם יש מוצדק", הניצחון הגיע לסיינטס, על אף שלא היו במיטבם בעצמם, ולו בשל העובדה ששיקגו משחקת פוטבול התקפי מכוער ושבוע אחר שבוע כמעט הצליחה, לפחות בתחילת העונה, להיחלץ מזה. הברס פיגרו 23:13, אבל אז ניק פולס נזכר שפעם הוא ניצח סופרבול, הוביל דרייב לטאצ'דאון ולאחר מכן לשער שדה שכפה הארכה. בזמן האקסטרה שתי הקבוצות לא שברו את הקרח, עד שוויל לאץ בעט בהצלחה כדור מ-35 יארד לבין הקורות דקה וארבעים שניות לסיום.

דרו בריס רשם 280 יארד ושני טאצ'ים באוויר, אלווין קמארה סיים עם 67 יארד, שכללו ריצת מפתח שהובילה לשער השדה בהארכה. 272 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד אווירי לפולס.

פילדלפיה (4:1:3) - דאלאס (6:2) 9:23

ליל מהשחקים ננעל עם סאנדיי נייט שכצפוי, התעלה לרמה נמוכה, כאשר האיגלס מנצלים את החולשה של דאלאס ומשתלטים, כנראה סופית, על ה-NFC מזרח. פילי לא הבריקה בעצמה וירדה להפסקה בפיגור 9:7, אך חמש דקות לסוף, כשהקאובויס בעמדה טובה, נהנו המארחים מטאצ'דאון מעורר מחלוקת, אחרי שההגנה שלהם החזירה פאמבל במהלך שנראה שהיו בו גם עבירה וגם עילה לעצירת המשחק. קרסון וונץ (123 יארד, שני טאצ'דאונים, שני איבודים, שני פאמבלים) הצליח איכשהו להיות לא פחות חלש מהקוורטרבק השלישי של האורחת, בן דינוצ'י (170 יארד ושני פאמבלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully