וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ': "בני יהודה צריכה להיות בפלייאוף העליון"

1.11.2020 / 22:38

מאמן הזהובים יצא בהצהרות אחרי ה-0:1 מול אשדוד בבכורה שלו. רן בן שמעון: "יגאל פריד שופט מצוין, חייבים לכבד את השופטים"

שחקני בני יהודה חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של בני יהודה

בני יהודה ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את מ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל ובתום משחק לא טוב בבלומפילד. פנדל של עמית זנטי בדקה ה-79 סידר לזהובים את שלוש הנקודות.

ניר ברקוביץ' מאמן בני יהודה. קובי אליהו
יכול להיות מרוצה מהניצחון, פחות מהיכולת. ניר ברקוביץ'/קובי אליהו

מאמן בני יהודה ניר ברקוביץ', שרשם את הבכורה שלו, אמר בסיום: "כיף גדול, השחקנים עבדו על המגרש ואמרתי להם לפני המשחק שאם הם יעבדו ויהיו מחויבים ניקח שלוש נקודות. הייתה התרגשות גדולה, אבל גם בלאומית או בנוער אני תמיד מתרגש כי זה המקצוע שלנו ואם לא אתרגש אז לא אהיה במקצוע הזה. ההתרגשות עברה, נכנסנו למשחק והחבר'ה עבדו. הגיע לנו לנצח. אני רוצה לראות קבוצה מחויבת ואם היא תהיה כזו, נוכל לנצח בכל משחק. בני יהודה צריכה להיות בפלייאוף העליון. אני מאמן, מנהל את האימונים, קובע את ההרכבים ומנהל את המשחקים. אני לא יודע אם נחזק את הסגל".

עמית זנטי: "אני שמח מאוד שהשגנו שלוש נקודות והפנים קדימה. כדורגלן מקצוען צריך להיות חזק מנטאלית גם בכל המצב מסביב. התחברתי מאוד לניר ברקוביץ' ואני שמח שניצחנו. אנחנו נהיה קבוצה שתמיד נלחמת להשיג דברים יפים בליגה ולהילחם בגביע המדינה".

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "לא שיחקנו הרבה זמן, היה ברור שיהיו משחקים לא ברמה גבוהה. הבנתי לאן זה יילך. היה משחק לא טוב שהוכרע במצב לפה או מצב לשם. מה שאני מרגיש זה לא משנה עכשיו. אני לא רוצה לדבר על השופט, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. איך אנחנו נהיה קבוצה טובה יותר, יגאל פריד שופט מצוין. חייבים לכבד את החבר'ה האלה. לא ראיתי את ההחלטות שהוא קיבל, אבל אני לא רוצה להאשים שופטים. אני סומך עליו במיליון אחוז, הוא שופט מצוין. יש קשיים, אבל אלה אותם קשיים לכולם. קשה כשעוצרים לך את פתיחת העונה. אי אפשר לייצר קצב משחק מהיר, הגענו היום למצבים, היינו צריכים לכבוש ולהיות מרוכזים יותר. אני הולך הביתה לנוח ולנתח את המשחק. אנחנו לא מוותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully