וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "אמרו לי לקחת פסק זמן, אבל לא רציתי לראות את ירושלים חוגגת"

1.11.2020 / 7:03

הפועל חולון העפילה לגמר גביע ווינר לראשונה אחרי עשור, בתום משחק הפכפך נגד הפועל ירושלים. טיירוס מגי: "שמעתי על ההיסטוריה של המועדון במפעל, ולא סיפרתי לחברים כדי שזה לא יישב להם בראש". ביום רביעי: א.א.ק באתונה. מועד לגמר - עדיין אין

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

הסוד הכי גלוי בנוגע להפועל חולון היה כוח האש הבלתי נגמר שלה בקליעות לשלוש, ומסביב ריחפה השאלה מה יקרה בערב שבו הזריקות לא ייכנסו. הערב הזה הגיע אתמול (שבת), והסגולים עברו את המבחן בהצלחה רבה: אף שדייקו רק ב-20 אחוזים מחוץ לקשת, 5 מ-25, הם ניצחו את הפועל ירושלים 85:89 בתום מותחן הפכפך והעפילו לגמר גביע ווינר, לראשונה זה עשר שנים.

שחקני הפועל חולון חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון יוקרתי. שחקני חולון/ברני ארדוב
  • התרומה של מגי והאריס: 46 נקודות, 19 מ-20 מהעונשין
  • גיא פניני קלע את כל שש נקודותיו בשלוש הדקות האחרונות
  • סטפנוס דדאס מסביר למה לא לקח פסק זמן בדקות הקריסה
  • מועד לגמר גביע ווינר - עדיין אין
  • ביום רביעי: פותחים עונה באירופה נגד א.א.ק אתונה
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גם ביום שכזה, נהנה המאמן סטפנוס דדאס מיכולת עילאית של שני הגארדים, טיירוס מגי (27 נקודות) וסי.ג'יי האריס (19 נקודות), שסחטו יחד 18 עבירות ודייקו ב-19 מ-20 מהעונשין.

ווילי וורקמן וכריס ג'ונסון התוו את הדרך בהגנה, ועל אף קריסה במהלך הרבע השלישי - שהובילה לריצת 4:24 של ירושלים - חולון קמה מהקרשים, התאוששה וטסה ל-0:12 משלה ברגעי ההכרעה, כשגיא פניני קולע את כל שש נקודות בשלוש הדקות האחרונות.

"בפיגור תשע נקודות כולם אמרו לי לקחת פסק זמן, אבל לא רציתי לראות את הספסל שלהם חוגג, ואמרתי שאנחנו נשרוד את זה", סיפר דדאס. "אנחנו נלחמים ולא מוותרים. גם אם נפסיד בנקודה, אני לא אהיה לא מרוצה, כי אדע שלא נשברנו".

"שמעתי על ההיסטוריה של חולון, שלא הייתה בחצי הגמר כבר שנים רבות, ולא סיפרתי לחברים כדי שזה לא יישב להם בראש", אמר ה-MVP מגי. "התחלנו את המשחק כמו שצריך. ניסיתי להגיד לחבר'ה שלא נירגע, ונמשיך לשחק בדרך שלנו, גם כשהזריקות לא נכנסו. יש לנו שחקנים שיכולים להגיע עד הטבעת, לסחוט עבירות ולייצר נקודות גם אם אנחנו לא קולעים לשלוש".

"הגישה שאיתה באנו למשחק הייתה להפתיע אותם בהגנה, לבוא כאנדרדוג וללחוץ אותם, כמו שגלבוע/גליל עשתה לנו", סיכם המאמן דדאס. "הפתיחה הזאת עזרה לנו למשך כל הערב, ונתנה לנו מרווח ביטחון לקראת הדקות הפחות טובות. אחרי שנקלענו למשבר, קראנו נכון את המשחק ותקפנו את השחקנים הנכונים שלהם בהגנה".

תאריך לגמר גביע ווינר עדיין אין, וזהות היריבה תיקבע הערב במשחק בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון. ביום רביעי, באיחור של שבועיים, תפתח חולון את העונה האירופית, כשתתארח אצל א.א.ק אתונה בליגת האלופות. זה יהיה מפגש מיוחד לא רק עבור דדאס מול בני ארצו היוונים, אלא גם עבור מגי, שבמחזור הראשון אשתקד קלע 14 נקודות, אך הובס 102:82 עם פו אורטז באותו אולם ונגד אותה יריבה. "אני מקווה שהפעם אצליח יותר", אמר הגארד.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully